Gå til innhold

Magen min har falt ned!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min har hele tiden vært veldig aktiv, og snurret mye rundt der inne. Yndlingsposisjonen hennes har vært på tvers i magen, men jeg har vært plaget med at hun har dyttet med langt oppunder puppene, og jeg har følt at jeg ikke får puste. Etter noen dager nå med mye murring og smerter nederst i magen mot bekkenet er jeg nå sikker på at hun har snudd seg. I går kveld da jeg satt meg ned i sofaen var plutselig alt så veldig annerledes med hele magen. Den hadde falt ned! Ganske deilig å få puste litt igjen, og det er mye mindre bevegelser i magen enn det har vært. (det er jo i og for seg litt urovekkende, men antageligvis helt naturlig) Kan ikke huske at det var så påfallende at magen sank da jeg gikk med førstemann. Jeg er 34 uker i dag. Noen andre som har opplevd det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigen du:o)

Jeg er i uke 37 og har den fortsatt langt oppe :((

Ganske slitsomt. Særlig siden litla synes det er veldig gøy å sparke mammaen i ribbeina..

Men håper magen synker snart. Skal bli deilig å kunne puste normalt etterhvert

Skrevet

Det var slik med meg og,mye spark og bevegleser langt oppe ,ubehagelig å sitte normalt pga pusten.

Magen bare datt ned og det ble mye bedre,og det er ikke mye spark lengre,heller bare bevegelser.

Jeg er i uke 37 og kjenner at det gjør mere vondt nede i bekkenet når han beveger seg.

Har fått vite at hodet er festet.

Skrevet

Jeg vil puste!!!!

håper den lille blir sliten i bein snart og krøller dem sammen.....

33uker her og tror faktisk babyen begynner å feste seg .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...