Gå til innhold

Hvordan lukter forstervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det lukter litt søtt, men lukter det litt syrlig samtidig??

Kunne jo vært tisselukt - men syntes det luktet litt mer spesielt enn det.. (sorry kanskje litt udigg å høre om om man er ømfintlig ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fostervann lukter søtt og beskt/BITTERT og ofte er det små "fettflak" og litt blod blandet...Deilig ikke sant?

Skrevet

yamyam... :P

det luktet søtt og som veldig bittert syrlig tiss...(mer bittert/syrlig enn tiss liksom..)

har lurt på om jeg har lekket en stund, skjønner du..men har snakket med føden og jm på fødselsforb kurs og de gjentar hvor mye og tyntflytende utfold kan være..er ikke bekymret, da..hu sparker og har det fint kjennesdet ut som.. (og - sorry detaljer - men utfloden min lukter litt søtt i utgangspunktet - så det er litt vanskelig å si på lukten..ehe..)

Skrevet

hei jeg har lagt med vannavgang i 4 uker fra 2sept til 27sept da ble sønnen min født 3mnd fortidli.han ligger i kuvøse enda..jeg har feber så jeg må holde meg hjemme..å sorri folkens men dere som sier de lukter har nåk hatt utflod eller tisset på dere.for fostervann lukter absolutt ingenting.er helt klar eller besj-rød i farge.blir d mot grønt har bebien beket,d jor min da jeg fekk ei rie.da må bebien fort ut.

Skrevet

rart siden jormødre jeg har snakket med sier det lukter søtt m en annen lukt de ikke helt klarer beskrive..men det kan jo være forskjellig - foster vann kan ha mange farger men skal vel helst være klart og litt hvitlig..(med små prikker også)..

håper det år bra med babysen din og deg og at feberen tar av og at han kommer ut av kuvøse snart!

Skrevet

Vil tro at fostervannet lukter noen lunne likt nyfødte små?

De har jo ligget i fostervannet lenge, og har denne spesielle søte lukta i noen dager.

Skrevet

En formingslærer jeg hadde på ungdomsskolen sa det minnet henne om lukten av sæd. Nå kan vel det lukte veldig forskjellig fra kar til kar, og jeg husker ihvertfall ikke hva det lukter:)

Skrevet

vet du hva..jeg tenkte tanken da jeg luktet på det...!

har gått med blå serviett i trusa i hele dag, da..så får se på fangsten snart :P

det var forslag fra jm å ha farget stoff eller papir - så man ser konsistens, innhold og farge bedre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...