Gå til innhold

Gravid uten mens? To svakt pos tester


skunkenblomst

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet på p-piller i mai og har ikke fått mensen enda. På fredag fikk jeg litt brunt utflod i underbuksa og forferdelig vondt i korsryggen.

 

Jeg hadde tilfeldig en new gen.-test liggende og tok den. Det viste en svak strek i testvinduet. Jeg trodde selvfølgelig ikke på dette og kjøpte en cb test som viser et "pluss" hvis man er gravid, her kom det også en svak strek som laget et "pluss" tegn.

Jeg har også forferdelig vanskelig for å tro på dette!! Kan man bli gravid uten at mensen har kommet tilbake? Jeg må jo være gravid med to pos tester, selv om de er svake? Har ingen andre symptomer enn vondt i korsryggen, og har hatt litt brunt utflod hver dag inkl fredag..

 

Trenger bekreftelser.. ;-)

skunkenblomst

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viser testene positivt, er du nok gravid! Svak strek er en strek uansett. Gratulerer!!!!

Du kan bli gravid uten å ha fått mensen.

Jeg hadde også brunlig utflod en stund etter at jeg fant ut jeg var gravid.

Lykke til da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skunkenblomst!

 

Du kan bli gravid før du får mensen, fordi eggløsningen kommer før du får menstruasjon. Menstruasjonen har vi for å støte ut det ubefruktede egget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og bukker for tilbakemeldingene!

 

Det høres logisk ut! :-) Jeg stoler på dere. En strek er en strek! Jeg vet bare ikke helt hva jeg skal tro, har lyst til å juble og fortelle hele verden, men skepsisen tar overhånd!

Uansett kommer jeg nok til å ta en test til. Hva er regnet for å være de mest nøyaktig testene? Hva bruker legen, bortsett fra blodprøve?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, en eggløsning må jo være den første, så da traff du vel på den da! Første testen min med CB var også veldig svak men noen dager senere var den mye sterkere!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...