Gå til innhold

Nattevåk hjelpes!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

dattern min er snart 6, 5 mnd og våkner hver 2-3 time på natten har gjort det i 2 dager. hun legger seg rund 20.30... våknet igjen kl 2130, kl 0030, 0300, 0600..å gjett om det er slitsomt. så ligger hun i senga si eller sammen med oss å babler å hyler og sovner ikke. hun har fått mat to ganger i natt (mme)fordi vi ikke har klart å få henne til å sove. føler meg kjempesliten, for hun er våken ganske lenge hver gang. tenkte at det kunne ha noe med dagsoving å gjøre, men i går sov hun kun 2 timer...å det trenger hun minst. Hun spiser stor porsjon grøt til frokost og kveld, middag midt på og mme innimellom.

Hun har fått en tann for noen dager siden, i går når jeg la henne hadde hun fremdeles bare en tann, men da hun våknet 0030 hadde en til kommet litt opp. er tennene grunnen til dette eller er det noe annet? hun sov fra kl 7 30 til 10 da...sover stortsett til 9-10 om morgenen. har dårlig samvittighet fordi hun spiser så mye enda på natta, hun er faktisk over 8 kilo.. noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok tennene ja. Hadde det samme kjøret her, plutselig var det en tann der og det roet seg. Natten etter skjedde det samme og da hadde plutselig tann 2 kommet. Gutten min kastet opp også, så tydeligvis veldig vondt.

Skrevet

men ga du mat på natten da? syntes så synd på henne, at jeg ikke klarer å la være å gi henne melk...når hun har fått det roer hun seg og blir stille og sovner etter en stund..

Skrevet

Ja, han fikk mat på natten da. Tok nattavvenning et par dager etter når ting hadde roet seg.

Skrevet

ok da prøver vi også på det;)

Skrevet

Gi hun mat så lenge hun røer seg da. det gjør vi og. Veldig skjeldent hu våkner. Hatt litt nå. men inegn tenner ennå. Ikke ille og veie 8 kilo. det gjør nesten hu her og. hu er 6 mnd i dag:)

Lykke til:) Får håpe det roer seg for dere igjen:)

Skrevet

jeg hun beveger seg masse. har ikke begynt å krype enda, men åler seg bak og litt frem, snurrer, og leker MASSE på gulvet. hun var 8 kilo på 6 mnd kontrollen den 24.10 men er bare 65.5 cm hehe...er ganske kompakt og veldig rund=) håper det blir litt roligere i natt nå som begge tennene nede er kommet igjennom.. for dem har vel ikek vondt når den er kommet opp?

Skrevet

Gutten min hadde vondt i tennene i et par uker etterpå. Det er jo noe nytt som plutselig er i munnen, og disse tennene er sylskarpe så det virket som gutten min bet seg i tannkjøttet oppe også.

Skrevet

åja stakkars små:( og stakkars foreldre hehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...