Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er på jakt etter dagmamma 4 dager i uka fra januar 2007, til datteren vår født februar 06. Ønsker oss fortrinnsvis dagmamma i området Vårsetergrenda / Røyslimoen, men andre steder i byen er selvsagt også aktuelle.

Ta kontakt på 915 57 974 hvis du kan hjelpe oss :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6965466-dagmamma-s%C3%B8kes-lillehammer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skal starte som dagmamma i januar. Bor på Vingnes, kan det være aktuelt??

Skal passe to barn i tillegg til min egen ettåring. Har også en sønn på 5 år som går i barnehage.

Jeg er utdannet barnevernpedagog, og har jobbet både som assistent og en periode som pedagogisk leder på småbarnsavdeling i barnehage.

Vi har god plass både inne og ute, og har terasse med tak over dersom hun liker å sove ute.

Hadde i utgangspunktet tenkt å ha fire barn, men har bestemt meg for kun å ha tre for å få nok tid til hvert barn. Derfor må jeg av økonomiske hensyn ha barn i full plass, eller ihvertfall til full pris...

Jeg tar 5000,- pr mnd. Skal være registrert og betale skatt, dvs at du får trukket fra 28% av barnepassutgiftene på skatten din (1400,- pr mnd). Hvis du i tillegg trekker fra kontantstøtten på 3300,-, står du igjen med kr 300,- å betale fra egen lønn...

Du vil altså likevel komme godt ut av det i forhold til å betale for 4 dager i barnehage eller evt hos en svart dagmamma.

Sender deg en sms jeg, så ser du at du har fått et svar :-) Tenkte det kunne være enklere å få litt info skriftlig først, så kan vi snakkes på tlf dersom dere er interessert.

Hilsen Anna Krukhaug

99400435

Jeg har åpent fra 0730-1630.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...