Gå til innhold

Noen som har peiling på sykehuset i Tromsø her?

Anbefalte innlegg

Bare så på nyhetene for noen uker siden, og da sa de at de på sykehuset i tromsø skal begynne å ha "helg" fra torsdag. De fikk ikke penger til mer eller noe sånn.

Noen som vet noe om dette går ut over fertilitetsavdelinga? Blir det lengre ventetider da?

Fortsetter under...

Tror ikke at denne saken er avgjort enda. Men etter det jeg skjønte når diskusjonen gikk mellom legen og bioingeniøren under uttak, så ville IVF enheten kunne utføre nødvendig behandling i helgen som før. Men kan nok virke inn på ventetid uansett....

oj, det er jo nesten et år! hadde forberedt meg på noen få mnd jeg..

med andre ord så gjør de ingenting før lap er gjennomført? hmm, skjønner ikke hvorfor gyn vil sende oss videre uten lap eller røntgen...

uansett, tusen takk for svar.. når blir neste forsøk? (hvis du ikke er gravid da..)

Tor det var fastlegen min som mente jeg burde ha lap før forsøk. Og så manglet de vigselsattesten vår, og så blei det ferie.... Men tror absolutt dere klarer å få mye hurtigere behandling enn det vi opplevde. Dersom vi får neg test neste helg, så går vi tenkeboksen, men blir IKKE 5. IVF hos UNN

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...