Gå til innhold

Flere som fortsatt sliter med kvalme?

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei av denne kvalmen. Var sinnsykt plaget av kvalme (100% sykemeldt) til uke 18, så begynte det å bli litt bedre og bedre med tiden, men den vil ikke gi helt slipp.

Er dån i uker 24 og får kvalme bølger nesten hver dag, varierer i lende og styrke. Er det noen fler som har det sånn?

Hilsen fortvilet

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6965390-flere-som-fortsatt-sliter-med-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar, altså ikke bare meg som plages med kvalme..

Ingen av de jeg kjenner som har barn har vært plaget med kvalme eller noe annet, jeg har flere plager og 100% sykemeldt.

Er det noen av dere som sliter med kvalme som klarer å jobbe full tid??

Hilsen fortvilet

Hei!

Jeg er gravid for andre gang. Første svangerskap var jeg bare kvalm de første tre månedene. Men nå er jeg i uke 23 og sliter fortsatt med kvalmen. Den kommer og går i løpet av dagen. Jeg er faktisk drittlei, så jeg føler med deg.I tillegg har jeg bekkenløsning så jeg er også fullt sykemeldt. Veldig kjedelige dager.

Tenkte jeg kanskje er så kvalm fordi jeg venter jente. Skal du og ha jente?

Annonse

Hei!

Ja jeg venter også jente:-)

Jordmor sa ihvertfall at hun tror det er en jente siden det ikke er noe der nede...

Er så lei om dagen, kjedelige dager ja! Prøver å gjøre ting men det blir så meningsløst liksom, føler at jeg ikke er med noen steder.

Vel vel, det blir nok hektisk når babyen kommer:-)

Hilsen Fortvilet

Hei,

jeg er i uke 21 og er fortsatt kvalm (kommer i bølger i løpet av dagen), men venter en gutt så jeg er ikke så sikker på om jente teorien holder:-). Ellers synes jeg det er bedre å jobbe enn å gå hjemme å kjede meg...

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...