Happy-32 Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Jeg skal føde i sete og har termin om 1 uke i dag. Mitt forrige barn ble født 11 dager før termin (vanlig fødsel, hodeleie). Så jeg føler nå at jeg går litt på overtid allerede. Det jeg lurer på er om noen vet om setefødsler drøyer lengre før de setter i gang siden det er den myke stumpen som ligger ned og ikke det harde hodet. Vil så gjerne bli ferdig med denne fødselen, blir gaaaaaal av å gå å vente (sikkert ikke den eneste :-) )
miaminmia Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 heisann. jeg skal også føde i sete. jeg hadde termin 2 nov men det ser ut som jeg må vente. Store bror ble født 3 uker før termin for 4 år siden, så jeg føler jeg har gått en stund på overtid nå. Her i bergen går man ikke lengre enn 12 dager over. men legen sa til meg at de ikke ville sette igang fødselen siden det er sete, så da blir det keisersnitt 14 nov hvis hun ikke kommer før. lykke til.
Happy-32 Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 Her jeg bor har de ikke nevnt noe om hva som skjer hvis jeg går lenge over tida. Håper bare inderlig at det skjer snart, vil ikke føde en skikkelig stor unge. Skjønner godt at du er lei, håper din lille kommer snart. Skriv gjerne et innlegg på bim om fødselen din hvis det skjer snart. Jeg håper bare ikke hele fødselen ender med ks, er motivert for vaginal fødsel. Godt å høre at vi er flere som velger setefødsel, føler de fleste velger ks. Lykke til, håper fullmånen har sin effekt på kroppene våre og at fødslene går greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå