pingu-72 Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Jeg syns ikke det blir noe mer virkelig at vi snart skal få en liten bebis i huset (er førstegangs), klarer heller ikke å forestille meg å ikke være gravid lenger. Hvordan er det med dere, klarer dere å se for dere at det snart kommer en liten en?
Hemmeline Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Jeg er også førstegangs, og gleder meg masse. Men tror egentlig ikke at det har gått helt opp for meg at snart så er jeg mamma... Tror ikke dette miraklet kommer til å gå opp for meg før jeg har lillejenta i armene mine.
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Det går litt opp og ned, men må innrømme det er vanskelig å se for seg et lite knøtt om en måneds tid... da er det ikke bare oss to lenger, rart! Man vet jo ikke hva man går til når man er førstegangs. Men iblant så kommer det over meg, og da ser jeg for meg den lille babyen som må ha stell og pass døgnet rundt, og tenker, hm, hvordan skal dette gå? Litt av en overgang! hehe :-)
supermammatil2 Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Jeg er andregangs, men det har ikke gått opp for meg heller. Selv om jeg har hatt mer plager dette svangerskapet, så har jeg følt meg mindre gravid denne gangen.
Snupidupi Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Har ikke heilt gått opp førr mæ heller enda æ e andregangs...e litt rart... sia æ e og har vært mye dårlig og gjerne vil bi færdi med det... men klar ikke heilt å se førr mæ kor det bi når frøkna bi storesøster... men håpa nu at det går bra
Bratsj Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Dette har vært et mer slitsomt svangerskap siden jeg har en 2åring med daglig ansvar for, alt er mye tyngre, bare det å bøye seg for å hjelpe på med støvler og parkdress er et ork og gir meg masse kynnere ("mamma vondt imagen?" sier vesla, stakkars) og det skal jo løftes og koses og plukkes opp (hvordan klarer absolutt ALT å havne på gulvet hele tiden??) men det har likevel gått utrolig fort dette svangerskapet !!! Lå i går kveld og småpratet med manne min før vi sovnet - vi fant ut at han bare skal sove 11 netter til hjemme hos meg, før veslemann gjør entrè ! (han er ute og reiser mandag til fredag hver uke) Og det er jo helt villt, gikk plutselig opp for oss begge at vi snart er tobarnsforeldre -sprøtt !!
Lystpåentiljeg Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Førstegangs jeg også, og synes det hele er merkelig. Med unntak av diverse plager, så liker jeg så godt å være gravid - og blir nesten litt lei meg allerede nå, fordi det snart er over. Blir jo herlig å få nurket ut også, men synes det er så trygt og godt å ha han inne i magen min også
Bratsj Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Du kommer til å savne magen,Viventeridesember ! Jeg følte meg så ensom uten de velkjente sparkene, når baby var vel på utsiden. Kjemperar følelse. Gruer meg litt for den slaskete bolledeigmagen etterpå, og såret selvsagt...(krysser fingrene for at det ikke blir noe trøbbel med det, at alt går bra og det gror fint som sist) og for de digre melkesprengte muggene... Men det skal bli så deilig å kunne bøye seg etter noen uker, gå tur uten å få kynnere i ett sett, og selvsagt kjempespennende å se veslemann !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå