*Lucia* Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Orker ikke mat.... Blir kvalm og kaster opp. Merkelig. 1 rundstykke til frokost nå og det er helt fult. Gikk opp trappa og måtte spy.... :-(
Kristannaa Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Uff så kjedelig! Har hatt en periode hvor nå hvor jeg har blitt kvalm av alt,men aldri kasta opp.. Kan det være omgangssyke?Håper det har gått bedre med maten senere idag?
mensana Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Himmel, hva er det med det i dag da, Lucia....? Hvis du er like rar i morgen, bør du dra til lege, synes jeg... oppkast og stikninger.. Tipper du er sliten for tiden, jeg.. oppskriften er å ta det MED RO!!!
*Lucia* Skrevet 5. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2006 Kan være at jeg er sliten ja....... I tillegg er jeg skikkelig trist i dag også.. av en eller annen grunn. Men vi holder jo på her døgnet rundt da. I går skrubba jeg bad, det tok hele dagen, i tillegg til at vi skrur skap, har skrudd opp 5, mangler 4........ hater flatpakka ting.!!! Jeg tar det med ro, men må gjøre noe også!! Får kjeft av gubben fordi jeg holder på for mye men..... kanskje kroppen min sier at jeg må slappe av nå.
MM med spire Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Er det noe på gang eller???? spyr og stikker i magen... Ta det rolig nå )) Fortsetter det sånn bør du kansje få en sjekk )
*Lucia* Skrevet 5. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2006 Har tenkt tanken selv også.... sjekker ekstra nøye hver gang jeg er på do (ca 1 gang i timen døgnet gjennom) men ingenting. Siden jeg er førstegangs så vet jeg jo ikke hva jeg kan regne med eller forvente. Men det er store muligheter for at jeg "bare" er sliten også!
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Huff, tror du må ta det med ro litt jeg lucia..... kanskje kroppens måte å si i fra at den trnger hvile....??? kjenner igjen det med maten da, jeg klarer liksom ikke middag jeg, blir kvalm av bare litt...... brødskiver og annen "tørrmat" går greiere da.......
*Lucia* Skrevet 5. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2006 Jeg spiste 3 pizza skiver i stad! De sitter enda!! :-) Blir som regel brødmat her også, middag frister ikke! JM anbefalte meg å f.eks ha makrell i tomat på skiva hvis jeg får i meg så dårlig med mat så jeg tenkte jeg skulle handle det i morgen! :-)
popkind Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Blir ikke kvalm, men så fort stappmett.... Føler at jeg går å gulper i flere timer etter mat!!
supermammatil2 Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Kan hende du mangler noe vitaminer? Jeg mistet matlysten, ble kvalm av all mat, og var slapp og sliten. Hadde veldig lavt jernnivå...
mensana Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 Hah! Var det jeg VISSTE! Du styrer på altfor mye! - og nå prøver kroppen din å hinte om at du bør ta det med ro! - å skrubbe bad er ikke en jobb for en høygravid.. Skjønner godt hvordan du har det - følelsen av at du må få unna ting.. jeg flyttet under begge mine forrige svangerskap... sørg nå i hvertfall for å ta ofte pauser hvis du på død og liv må gjøre hardt arbeid!
*Lucia* Skrevet 5. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2006 Skulle tatt jern hver dag men har slurvet litt i det siste.... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå