Gå til innhold

Sååå lite liv...(flere?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner han hver dag.. På en måte mer "dytting og velting".. ikke no særlig med spark lengre..

men det er ikke mye jeg kjenner til han.. kan gå opptil noen timer før han setter igang et virvar der inne i magen min. flere som har det sånn?:s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada jeg har det sånn. Betraktelig mye mindre liv her også... Har tatt det opp med min jordmor og hun sier at det blir mindre liv nå som det nærmer seg slutten. Hun sa også at det kommer til å bli endra roligere enn nå (er i slutten av uke 33 nå), uff da kommer jeg til å bli nervevrak. Liker det best når hun er turbo ja. Her er det også mindre spark enn tidligere, men mer andre bevegelser.

Skrevet

godt å høre vi er flere da..for da er det ikke så unormalt sikkert:)

Skrevet

Samme her, mye mindre liv nå enn for noen uker siden. Kjenner at hun dytter litt, spesielt der rompa og føttene ligger, men sjelden skikkelige spark. Var litt bekymra en periode jeg også, men har forstått at det er helt normalt når barnet får mindre plass!

Skrevet

33+3 idag, men her er det mer liv en noen gang.

Tror han snurrer helt rundt flere ganger i døgnet.

Skrevet

Hvor mange ganger SÅNN CA kjenner dere babyen deres da?

Skrevet

Her har det også blitt litt mindre enn det var for ei ukes tid siden, sjeldnere i hvert fall, men når han først begynner, så er det voldsomt..

Skrevet

jeg syns det er litt opp og ned med sparkinga for tiden,,,jeg er i uke 37 nå og de siste ukene har det vert mer bevegelser enn spark.

Og om det er spark så er de så kraftige at det er vondt.

Jeg kan merke at det er mindre plass der inni nå...

Og jeg får sterke kynnere bare jeg tar på magen.

Skrevet

Jeg kjenner samme type liv som du kjenner: mer bevegelser enn spark. - og hikking da.. Men han hikker ikke særlig mye lenger heller.. (37 + 0 i dag)

Men jeg kjenner ham jevnlig hele dagen... og trenger bare dytte litt i ham for å få respons. - jeg dytter ham litt når jeg synes han har sovet litt lenge.. :-))

Skrevet

Kjenner ikke mye liv jeg heller. Er en bevegelse nå og da, men ikke mange gangene i løpet av en dag. Synes det er ekkelt, men kjenner han til de samme tidene omtrent hver dag, så da er vel alt som det skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...