Gå til innhold

Hodet har ikke festet seg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg har og termin 11.12 og babyn ligger fortsatt i sete. Rumpa godt nede og hode på høyre kant v ribbeina.

Babyn KAN snu seg enda, men jordmor sa at det var lite sansynlig for meg iom stort barn. Skall få en henvisning til fødeplassen om ca en uke og da skall de

1. sjekke leie

2.vektestimere (er det forsvarlig at føde vaginalt)

3. snakk rundt ev keisersnitt.

Forskjellig fra sykehus til sykehus hviss de prøver å snu barnet. Ring å ta en prat du!

Hei jeg har termin den 14 des og min ligger i tverr/seteleie. Den har ligget slik i ca 1 mnd nå, jeg kjente godt den dagen han snudde seg i dette leiet.

Skal til legen den 13. nov og sjekke om den fremdeles ligger slik. Dersom det viser seg å være tilfelle, vil jeg bli henvist til føden for røntgen av bekken og vektestimering.

Frem til da er det bare å gå og håpe at han snur seg. Men jeg tror ikke han gjør det siden han har ligget sånn så lenge.

Jeg har termin 28.11 og babyen ligger med rumpa godt nede i bekkenet mitt. Festlige greier. Jeg skal på ul i morgen (uke 38) og måle str på babyen.. størrelsen på bekkenet tas på sykehuset ved røntgen.

Ikke særlig fristende å føde i sete, jeg prøver så godt jeg kan å kontrollere panikken..

Man kan forsøke å snu barnet, ja.. men det finnes visse kriterier før de prøver det, for det er en stor påkjenning for både deg og barnet. - dette gjøres uansett ikke før etter fullgåtte 37 uker.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...