Gå til innhold

Tar du kalsium tilskudd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det tar jeg ikke, tror jo at jeg er 25 fortsatt da.

Men når jeg bor i et land som ligger på verdenstoppen i bensjørhet, så er det kanskje ikke så dumt.

Jeg skal også leve lenge, i hvert fall så lenge at jeg ser at gutta mine får det godt.

Annonse

Ja, har gjort det siden jeg var 18. år nå er jeg straks 43.

Har melkeallergi og det er grunnen til at jeg har tatt det siden jeg var 18. da slutett jeg å drikke melk.

Nå når jeg ammer har jeg tatt 3 istede for 2 tabletter for å få i meg litt større dose.

Oi, kanskje jeg skulle begynne å huske å ta den kalsiumtabletten igjen, spesielt nå som jeg ammer. Drikker ikke melk, men kan ta litt på frokostblanding av og til. Spiser hvitost, da, og har vært overbevist om at det er nok....

Omega-3 tar jeg da, og Lecitin. (flink pike "smiler stolt")

Oj, etter å ha lest denne tråden måtte jeg bort i skapet for å ta en multivitaminpille... Tar det når jeg husker det. Tror det er kalsium der da og mye annet. tar i tillegg litt sink og litt b-vitaminer. Men desverre alt for sløv og husker det sjelden. Burde sikkert tatt kalsium også for jeg drikker ikke melk og har ikke gjort det siden jeg var liten. Spiser mye is til tider da, men det teller kanskje ikke...?

Men kjøpte EyeQ til Leonora i helgen da og hun fikk sin første skje i dag ;-) Så om jeg blir skrøpelig som gammel så får vi satse på at jeg har en flott og sterk datter som verner om sin gamle mor...

Nå hadde jeg aldri i livet husket å ta det regelmessig om det ikke hadde vært kalsiumstabletter mot halsbrann jeg tar..

Skjønner ikke noe, men etter å ha født sistemann, skal det ikke noe til før jeg får halsbrann.

Disse halsbranntablettene er på samme tid kalsiumstilskudd,så da slår jeg to fluer (problemer) i en smekk.

=)

Vitaminer husker jeg ikke å ta...var flink under graviditeten og litt etter fødsel, men så dabbet det skikkelig av. Men prøver veldig å fokusere på å spise sunn og variert mat.

Bra vi minner på hverandre innimellom å passe på oss selv også. Mødre glemmer ofte seg selv.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...