Gå til innhold

Graviditetssymptomer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo vært gravid en gang før, men husker ikke alle symptomene i begynnelsen... Fant ikke ut at jeg var gravid før over 6 uke sist (test) og innbiller meg at jeg hadde få symptomer. Husker at jeg ikke slet med kvalme og mener at jeg aldri fikk spesielt ømme bryster.

Men synes det virker som om ALLE får ømme bryster før de har tatt testen... Noen har suksess uten ømme bryster???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg merker at jeg er gravid og men ikke sikkert skal ha ikm torsdag.har ikke noen tegn enda og ikke ømme bryster heller , men førrige gang da jeg var gravid( hadde MA ) merket syptomene ca en uke før ikm som halsbran og ømme bryster men ikke denne gangen. kris fingrene for deg og meg og lykke til.

Skrevet

De sier jo at når det gjelder graviditet så er alt normalt... Bare det at jeg kjenner SÅ godt etter nå.

Lykke til ja!

Skrevet

Jeg hadde ikke ømme bryster i det hele tatt da jeg var gravid sist. Ikke var jeg kvalm før i uke seks heller...kjentes bare ut som om jeg skulle få mensen, og så kom den ikke...ikke noe mer enn det:o)

Skrevet

Hei, jeg merket kun at jeg var veldig oppblåst i magen noen dager før IKM. Ømme bryster kom ikke før et par uker senere:o) Har du noen symptomer da?

Skrevet

med min førstemann hadde jeg på ingen måte ømme bryster, han var nydelig og absolutt velskapt. fullstendig suksess uten ømme bryster!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...