Gå til innhold

simsala....!!

ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja..da er vi her begge to...=) morro....

var i sverige i går...så på et par tvillingvogner...kjempe fine...men så sykt liten plass de får....herregug....heheh...men...de er jo små å da...gleder meg til å kjøpe vogn..men den får jeg ikke før etter fødsel...

vi skal til pappa (stefar) etterpå å spise middag...namnam...blir godt,..slippe å lageelv..hihi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi...du er på 17 plass jo...på mest svart innlegg å sånn...

Skrevet

ånei, har jeg havna på den lista der igjen??? Godt å vite at jeg sannsynligvis tar pause snart da, men det er slettes ikke sikkert at den varer mange dagene. hehe:)

Gratulerer med 1. etappe og velkommen inn hit!!!!!

Skrevet

jotakk..hehe...

ja...hehe...fin liste..heheh...du er ivrig..!!neida..den blir nok fort borte ja..hvor lang tid tar det å kjøre til det nye stedet??fra dere nå..

Skrevet

Det tar ca en time med bil, eller 40min eller noe, men det går båt over til oslo da:)

Nå må jeg dra på barnas verdensdager igjen jeg, må fikse litt på lyset, og krangle litt med masekjæresten:) hehe

Vi snakkes!

Skrevet

det er jo ikke lenge...men har du msn??jeg har det nå...jeg har ingen kontakter:-( hehe...

Skrevet

Har du msn på den mail-adressa jeg har til deg? Jeg bruker nemlig en annen adresse til det, så da kan jeg jo legge deg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...