Gå til innhold

Hva slags seng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vet dere om noen senger som er bra eller butikker som selger bra senger? Har lest at det er store forskjeller på dette i forhold til sikkerhet og kvalitet... Noen som har erfaring eller alt har kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det er sprinkler, så skal det maks være 7,5cm(hvis jeg ikke husker helt feil) mellom sprinklene.

Skrevet

Vi kjøpte en svenskprodusert seng i 2004 som het "Nina" på Rudo og som visstnok var best i test. Kostet litt under 1000-lappen den gangen.

Har vært kjempefornøyd med denne og skal bruke den til nr 2.

Anbefaler ikke IKEA sine, synes de ser skrangelte ut og de har en egen standard - mindre enn de vanlige barnesengene.

Skrevet

Vi vurderer å kjøpe stokk sengen,den er ganske dyr..tror den er nesten 5000kr.Men vi får se...ligger jo ikke mange år i en slik seng,litt dumt og kjøpe noe så dyrt også,vokser fort fra det.

Skrevet

Vi har kjøpt seng på barnas hus, Nicole. Den virket stødig og man kunne ta ned den ene siden, noe vi synes kan være kjekt.

Den var på tilbud og kostet 999,-

Skrevet

Jeg skal ha en seng som heter TROLL.. det er den som faktisk blinker på siden her ( reklame).. den er kjempe fin og virker stødig! har 3 nivåer man kan stille inn på ;) Gleder meg til å sette den opp! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...