Gå til innhold

oi,oi,oi...jippiiiii!!!!

Myggemamma *20.07.2007*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare dele dette med dere! Oppdaget for to timer siden at jeg er GRAVID igjen :-) Hadde en SA i august, og har bare villet bli gravid igjen sååå intenst. I 3. pp etter SAèn klaffet det altså igjen, og vi er overlykkelige, men også litt reservert og redd for at det skal gå skeis igjen.

For dere som er opptatt av oppskrifter: Vi hadde sex dagene før el, på el dagen, og dagen etter. I tillegg brukte jeg Solvipect hostesaft noen dager før el og under el. Brukte også Wild Yam i 6 dager etter at jeg var sikker på at el hadde vært. Det var første gang jeg prøvde WY og vet selvfølgelig ikke om det hadde noe å si for at det klaffet denne pp, men...

Har ikke hatt antydning til symptomer i det hele tatt. Eneste grunnen til at jeg turte teste i morges var fordi tempen har holdt seg stabilt høy i mange dager nå.

Det er meg en stor glede å drysse tonnevis av babystøv over dere alle som er her inne :-) Dere fortjener det alle sammen!

*************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE!!! Så koselig:) Nyt den gode følelsen, og lykke til videre=)

Skrevet

Gratulerer og lykke til :)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Du er bare kjempe heldig!! Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast!!! Lykke til i svangerskapet.......

Håper jeg kan slå følge over til 1.tri om ikke så lenge.....Men må vel bli ferdig md tr først....:)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!

Lykke til med svangerskapet :o)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!

Lykke til videre i svangerskapet oh kos deg masse med den lille spiren!!!

*Gratulasjonsklem*

Skrevet

SÅ MORO!!! GRATULERER så masse :) sats på at denne gangen går det bra og plei deg selv godt, det er jo ikke stort annet enn får gjort !! kos deg masse med det lille underet ditt, det er jo en så stor tid du har imøte :)

Skrevet

Aaaah, saa bra! Gratulerer. Spesielt kjekt at det gaar i boks etter SA. Statistisk sett boer det gaa det helt fint med deg denne gangen, lykke til...

Skrevet

Lykke til og gratulerer så mye!

Skrevet

Hei og gratulerer sååååååå mye til deg!!

Lykke til videre og kos deg masse!

Klem!

Skrevet

Hurra for deg.... Det er en stor dag aa faa positivt resultat. Lykke til paa ferden! =o)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Jeg kjenner igjen det med skepsisien!! Ble opperert for svangerskap på utsia livmor i slutten av august, nå når jeg ble gravid igjen var no av det første jeg gjorde å skaffe meg henvisning til sykehuset så jeg skal få sjekka at spiren ligger der den skal!! Så til mandagen ringer jeg på sjukehuset og får meg time til ul... Tror ikke jeg grier å juble skikkelig før jeg vet at ting er iorden....

Lykke til, og velkommen videre til 1.tri!!!

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre :)

Skrevet

Tusen takk jenter for hyggelige gratulasjoner. Har vært på vift hele dagen og har derfor ikke vært på nett igjen før nå.

Jeg og håper at dere alle som en kommer etter inn på tri 1 i en rasende fart :-)

Sender for sikkerhetsskyld enda mere babystøv til dere*************************************************************************************************************************så sup i dere nå**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Gratulerer så masse Myggemamma :-))) Kjempekos å få deg inn på 1.tri!

Ønsker deg alt godt og lykke til videre med spiren :-)

*KLEM*

Skrevet

Gratulere så masse! :-)

Suger til meg masse babystøv! :-)

Skrevet

Gratulere så mye! :-)

Lykke til på 1 tri!

Suger til meg babystøv i store mengder! :-)

Skrevet

Tusen takk for babystøv!!!Det mottas med takk

Gratulerer så mye!!!

Skrevet

Gratulerer og lykke til med spiren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...