Gå til innhold

Bærum i slutten av mars...???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

jeg har ikke termin før 12 april. men man skal jo aldri si aldri... kan jo hende vi kommer dit samtidig.

Skrevet

Hei, jeg skal på bærum i begynnelsen av mars -forhåpentligvis...

Skrevet

:o) moro...

vet du forresten om hva som skal til for å få et av disse familierommene de har der??

Skrevet

Tror det er tilfeldig, altså om det står ledig så kan man sikkert be om det. Ellers blir de vel prioritert til de som har hatt komplikasjoner...

Er det ditt første barn også?

Jeg skal på bærum i morgen til ultralyd kontroll pga morkaka ligger langt nede, gleder meg til å se den lille:-)

Skrevet

Jupps...første barn her i huset. Vi gleder oss stort til lille jenta kommer...

Har du vært på UL tidligere??

Skrevet

Ja, alle får tilbud om ultralyd i uke 17-19, har du ikke vært på det?

Jeg var på ultralyd i uke 18, men pga blødninger og innleggelse! så holder de et ekstra øye med utviklingen...

Tror også det er en jente vi skal ha, håper på en bekreftelse i morgen, praktisk å vite mtp navn++

Skrevet

Jeg har vært på ultralyd to ganger... En gang i uke 12 og i forrige uke på Bærum :) Moro å se lille jenta... Har veldig lyst til å ta 3D òg, men nå har paps sagt at han vil ha litt spenning...

Skrevet

Ja man kan se mer på 3D, men det koster jo litt... og så er det jo spennende å vente til babyen er født før man ser hvordan hun ser ut:-)

Har begynt å bli nyskjerrig den siste tiden må jeg innrømme.

Skrevet

Du er ikke alene om å være nysgjerrig, men jeg tror ikke jeg har noe annet valg enn å smøre meg med tålmodighet og vente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...