selfangerkjerringa Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 var på julebord med jobben til gubben igår. Spiste spekemat på vorspielet. Og pottis da jeg kom hjem.... nå sitter jeg her med kjempehovne, vonde hender og angrer som bare juling... noen som har en tidsmaskin, så jeg kan gå tilbake til igår og kutte både spekemat og pottis? au
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 æsj da!! Kjedelig med vann i kroppen. Men ikke for å skremme.. Er ikke spekemat en av de matvarene vi skal holde oss unna når vi er gravide da???
selfangerkjerringa Skrevet 5. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2006 hehe jo men jeg er så sinnssykt glad i det at jeg har holdt meg så godt som fullstendig unna det hele svangerskapet, så jeg skal ha samvittighet til å kose meg med det 2-3 ganger. hvis du skjønner logikken min...
bobby - nr 2 i juli Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Uff, synes synd på deg... Høres ikke bra ut, det der. Sliter heldigvis ikke med vann i kroppen selv. Spekemat hørtes så godt ut, jeg er kjempeglad i det. Har ikke spist det i graviditeten, men tror kanskje jeg hadde gjort det nå hvis jeg hadde fått det servert... Lengter etter fårepølse! Håper det går seg til utover dagen!
SpongeBob Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Men på nett er du...? Bare fleiper. Vennen min, det var kanskje verdt det? En skikkelig fest med gubben, god mat og til og med nachspiel høres ut som akkurat det du trenger. Se om du finner noe vanndrivende på kjøkkenet (melon er det kanskje ikke helt sesong for nå?), som peppermyntete eller bare rett og slett mer vann, og se om det ikke kommer seg etterhvert. God bedring!!!!!
Hanne og jentungen Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Gjør som Sponge sier, finn deg noe vanndrivende og tenk på at man av og til må lide litt for kosen. Det er vel ikke som om du noen gang har gitt opp en real fest selv om du ikke er i toppform dagen derpå?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Hehe det er jo en underlig bakrus dette og da, hihi Har bøtta ned en del vann og tatt litt fingergymnastikk, så det har kommet seg litt nå. Er tilbøyelig til å være enig forresten - det var sinnssykt godt med spekemat!!! Blir nok bedre etter bursdagen min, den kosen jeg skal servere da er bare fetende, ikke vannbindende hehehe Sponge: nachspiel? hehe... nei, når man er storgravid og på firma-julebord med over 50 gjester som IKKE er edru, så blir man utslitt før klokka blir 23 og drar hjem... Nachspielet var meg, tv'n og pottisen
selfangerkjerringa Skrevet 5. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2006 sorri, kom borti anonymknappen... er bare meg, jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå