Gjest Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 Du som har bursdag 7 nov eller husker jeg helt feil nå?
selfangerkjerringa Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 stemmer Gleder meg sånn! imorra skal jeg bake sjokoladekake med chili, på tirsdag kommer hele famlien på kakebursdag nemlig! mmm... kaka skal serveres med vaniljekesam-krem
Gjest Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Kos.... Syntes jeg husker den linken ett sted om at du hadde bursdag ;o))) Sønnen min har i morgen. 6 nov... 8 år ,o))
selfangerkjerringa Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 hihi Jeg elsker bursdager! Blir kjempeglad hver gang jeg ser bursdagsdatoen min på melkekartongene og sånt...
selfangerkjerringa Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 man trenger ikke bli HELT voksen selv om man fyller 27, eller hva?
Gjest Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Nei det er sant... Har liksom glemt helt min egen bursdag jeg etter jeg fikk barn............
selfangerkjerringa Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 fy på deg! Jeg husker da min egen selv om jeg har barn! Blir bare dobbelt så mye moro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå