OktoberMa-04 Skrevet 11. november 2006 #27 Skrevet 11. november 2006 Ånei! 6. desember er det julebord med jobben! Kan alle andre 6. desember? *løper inn å sjekker på BIM-treff*...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2006 #28 Skrevet 12. november 2006 Kan vi ikke høre med de andre om det passer for de å bytte dag slik at du også kan bli med? Hva med onsdag 29. nov el man 04 des? Hva tror dere andre? ER
OktoberMa-04 Skrevet 12. november 2006 #29 Skrevet 12. november 2006 Jeg er hvertfall med om det blir en annen dag, men vil ikke at alle skal måtte bytte dag bare for min skyld da. Kan ikke i november, men kan 4. desember og andre dager i desember (utenom 6. desember da selvfølgelig).
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #30 Skrevet 13. november 2006 Tror vi går for den opprinnelige datoen, men vi får satse på at det blir flere treff..... ER
bolle-boll, termin 16.april:) Skrevet 14. november 2006 #31 Skrevet 14. november 2006 Hei. Er fremdeles usikker på hvor jeg melder meg på. Har vært inne på BIM-treff og funnet "annonsen" for treffet, men skjønner ikke helt hvor jeg skal melde meg på. Har satt meg opp tidligere på denne tråden. Er dette riktig? Takknemlig for svar:)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #32 Skrevet 15. november 2006 Hei snart firemor! Det er jeg som skrev det første innlegget. Jeg har ikke vært så mye inne på disse sidene, så jeg er litt ukjent med hvordan man gjør det...Vi burde kanskje laget en påmeldingsliste. Noen ide til hvordan? Koselig at du kan komme.... ER
missamor proud parent.:) Skrevet 15. november 2006 #33 Skrevet 15. november 2006 Hei igjen..) Jeg blir med samme hvilken dag det blir.. Høres kjempekoselig ut..) Klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå