Gå til innhold

Noen fra Vestfold over 30?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 36 år og venter mitt andre barn i april. Jeg flyttet til Tønsberg for snart et år siden og kunne godt tenke med å bli kjent med flere "voksne" mammaer.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg er 33 og venter mitt første barn...ser på meg selv som voksen :o)

Skrevet

Hei. "Voksen" var kanskje ikke riktig ord og bruke, men veldig mange av de jeg traff da jeg fikk mitt første barn var i begynnelsen av 20 årene. Det begynner å bli en stund siden jeg var der....

Skrevet

Hei.

Jeg er 31 år og fra Horten. Venter mitt fjerde barn og studerer på Eik i Tønsberg. Koselig å se at det er flere fra Vestfold på min alder her:)

Skrevet

Hei

Jeg er snart 30 og venter mitt andre barn i slutten av Mars.

Vi vil nok få gjevngamle barn.

Si i fra om jeg høres fristende ut for deg!

Har tenkt litt på å treffe andre på BIM men synes selv det er mange unge der 20+ og tenker at de kanskje har helt andre int. enn meg som er kanskje mer etablert og liker å bruke fritid på andre int. enn de som er yngre.

Jeg er gift har ei datter og bor i enebolig på Brekke.

Gi meg et hint om du vil ha kontakt!

Lykke til

Skrevet

Heisan!

Jeg er 32 år og venter mitt andre barn i begynnelsen av mars. Har en gutt på fire fra før.

Er samboer og vi bor i Stokke.

Skrevet

Hva om vi prøver å få til et treff med oss litt eldre? Det hadde vært koselig.....

Mamma til jente og venter en til i april

Skrevet

Måtte bare svare. Jeg er og 36 og venter mitt andre barn i april. flyttet til Tønsberg i sommer.

Gode tanker

Skrevet

Jeg er 31, venter mitt 2. barn i april og har en gutt på 2 år. Flyttet også til Tønsberg for ganske nøyaktig 2 år siden:-)

Vil også gjerne bli kjent med noen. Fint å ha noen å trille og finne på ting med i barselsperioden!

Hdde tenkt å møte på et av BIM treffene i Tønsberg etterhvert jeg, kanskje dere andre også vil det. Eller ordne et eget treff?

Skrevet

Hei igjen.

Jeg som er fra Horten har også termin i april. Det er visst mange av oss på denne tråden som har lagd barn i ferien gitt;)

Hadde vært koselig å treffes dersom flere er interesserte.

Skrevet

Hei jenter,

Jeg er 31, bor i Sandefjord og venter 2.mann 25. februar. Har fra før en gutt på 4.

Hadde vært hyggelig å treffes!

Skrevet

Hei!! Jeg er snart 31.og bor i holmestrand..kjenner heller ikke så mange her,og ønsker meg kontakt med flere på min alder og i samme situasjon :)

Har egentlig gått over i 3 tri,men fikk bare så lyyst til å svare på dette innlegget

Skrevet

Hei alle sammen.

Så mange vi er...:)

VI burde virkelig få til et treff. Noen som har et forslag om hvor og når? Kanskje Tønsberg er et naturlig sted, siden det ligger sånn ca. midt i Vestfold?

Skrevet

Hei alle sammen,

Jeg er 29 år (blir 30 i 2007) og venter mitt andre barn i slutten av mars. Jeg har veldig lyst til å bli kjent med andre "voksne" mødre, og er veldig gjerne med på treff i Tønsberg.

Jeg bor på Teie, og er godt etablert. Fra før har jeg ei jente på litt over to og et halvt. Er nok av den konservative typen med typisk "voksne" interesser og holdninger, og kan derfor ofte synes at jeg har lite til felles med (kommende) mødre i begynnelsen av 20årene.

Håper det er plass til meg selv om jeg i alder er noen måneder under grensen..?

LC

Skrevet

Hei.Så fint med respons. Hva om vi forsøker å få til et treff i Tønsberg før jul? Til mamma på 29 år, selvsagt er du velkommen.

Er det noen som har forslag til tid og sted...Hva med onsdag 06 desember på Esmeraldas (ligger på brygga) kl 20? Det er litt frem i tid, så kanskje flere ser innlegget så vi får med så mange som mulig. Kan evt legge det ut under BIM treff.

ER

Skrevet

Hei..)Jeg er også litt under grensen her..hehe..blir 30 til neste år.Jeg venter mitt 2 barn 7 mars,har en gutt på 8 fra før...

Jeg flyttet hit til Tønsberg ifjor og kjenner heller ikke så mange her ..hadde vært kjempekoselig med ett treff..))

Jeg er med på Esmeralda den 6 hvis det blir aktuelt..;))

Stor klem fra meg..)

Skrevet

31 og både bor og er fra Tønsberg. Barn nr 2 på vei. Dette høres ut som et godt forslag :-) Men hvordan er det på Esme på kvelden i julebordsesong? Bare en tanke... :-)

Skrevet

Jeg er også med:)

Men vi burde vel bestille bord. Det virker som om vi kan bli ganske mange.

Skrevet

Emeraldas var bare et forslag...er ikke så godt kjent enda...kom gjerne med andre forslag.

Er det noen som kan ta på seg og bestille bord.

Det blir koselig!

ER

Skrevet

Er heller ikke så kjent med treffsteder i Tønsberg. Noen med gode ideer?

Skrevet

Heisann

Så hyggelig at vi er så mange!

Jeg er også gjerne med på et treff før jul.

Tror nok Esmeralda er et egnet sted om man kan bestille bord.

Noen som har gjort det?

Eller så må det kanskje bli noen av de andre stedene på brygga.

Kanskje vi bør ha en opptelling hvem som blir med slik at vi bestiller riktig antall plasser?

Jeg er 1......

Skrevet

Jeg er nr 2

ER

Legger oss inn på Bim treff

Skrevet

Hei..

Er det noen som kan legge oss inn på BIM treff, slik at flere har mulighet til å få med seg at det blir treff?

Jeg forsøkte, men fikk det ikke til!!!!!!

ER

Skrevet

Nå er det lagt inn under BIM treff....

Skrevet

Jeg er nr.3:)

Usikker på om det er her jeg skal melde meg på, men jeg gjør nå det.

FInt hvis folk melder seg på fortløpende slik at man kan få et ca. antall med tanke på bestilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...