Gå til innhold

God søndags morning jenter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er :)

sitter og nyter stillheten i huset... gubben ligger og sover enda, han kom hjem fra julebord (møkings) kl 04 inatt. Lillejenta på 2 ligger også og sover, hva hennes unnskyldning er det vet jeg ikke.. hehe... hun er bare vrdens søteste jente, med godt sovehjerte. Jeg skulle gjerne ha sovet lenger, men jeg hadde så vondt ihenda og ungen sparka så innmari at jeg ikke fikk sove lenger enn til åtte idag. Da hjelper det lite at de andre sover...

Skrevet

Hehehehe

Her var det full rulle kl 0830.....

Skal jo ikke klage på det. Har jo så store barn at de ordner seg selv. Jeg våknet 08 av smerter i rygg og bekken... Da var det bare å stå opp og tusle litt rundt. Nå er det snart frokost her. De to eldste skal avgårde på fotball trening og mini skal ha barneselskap på MC donalds kl 1400 ;o))

Skrevet

Du store min... utsikter til roligere søndag her i gården ihvert fall :) Det eneste jeg MÅ gjøre er å vaske badet - pappa kommer og fuger glassbyggersteinveggen idag, men det skjer NEPPE før etter fire, han var nemlig på samme julebordet som meg og min mann igår... og etter mengden konjakk å dømme så er han ikke i form til fuging på en gooood del timer enda :D

Skrevet

God morgen her er det bare rolig på morran...lå faktisk til rundt kl 09. før prinsessa lurte på hvor det ble av mamma. Er blitt så deilig vær ute i dag,får se om bekkenet mitt tåler en liten tur ute i det fri....Ha en fortsatt fin søndag aill ihop...

Skrevet

Jeg er også våken... Har vært oppe en stund allerede, mens mannen min sover og det gjør førstemann på 15 mnd også - de var oppe fra 7 i dag tidlig, så de tar en liten blund samtidig nå :o)

I dag blir nok en veeeldig rolig søndag her hjemme, for vi hadde en ganske så aktiv dag med juleshopping i går, så bekkenet mitt sier at vi burde ta det med ro. Har nå hatt flere dårlige netter på rad med lite søvn pga bekkenløsning, toalettbesøk og en forkjølelse som aldri gir seg, så nå tror jeg at jeg sniker meg inn i sengen en liten stund til hehe...

Skrevet

God søndag jenter :)

Her ser det ut til og bli en rolig søndag inne søndag. Her regner det så bare det. Så da er det godt å bare kose seg inne med levende lys og en god bok:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...