Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 min tur å skrive det innlegget.... var på fest 20 min med tog herfra mobilen er avslått hmmmm hvor lenge skal jeg vente med å sende melding til kollega (som jeg ikke kjenner) for å etterlyse ham!!!?!??!?!?! ville dere gjort mer? politiet??? når da a???? uff har tenkt på alt mulig som kan ha skjedd
Gjest Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Send melding til kollega med en gang du! Gubben overnatter sikkert hos ham. Eller en annen kollega. 20min med tog hjem er lite fristende mitt på natta i påseilet tilstand. Skjønner at du er bekymra, han burde jo sendt deg en melding. Men man tenker så kort når man ikke er edru... Du får fortelle oss hvordan det går da! Tvi Tvi!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 siste han så til ham var i 02 tiden, da skulle han hjemmmmm
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Krysser fingre for at alt er bra med ham!
♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Hei... Huff dette er ikke bra.... synes det er helt merkelig at han ikke har gitt beskjed... men kommer jo an på åssen typen din er da.. er han sånn som har gjort lignende tidligere eller ikke har for vane å gi beskjed hadde jeg nok ventet med å ringe politiet men hvis han er en som alltid ringer hjem og gir beskjed når han kommer hjem hadde jeg ringt politiet og forklart saken for de... Håper det går bra og at det ikke har skjedd noe.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Ring de du måtte komme på som han kjenner, enten de var på festen eller ei. Vet ikke hvor dere bor men her har det ikke vært minusgrader i natt, så hvis han har falt og slått seg så burde det ha gått greit. Men som sagt ring alle han kjenner før du ringer politiet.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 han har tilbrakt natten hos onkel politi ja... snakket med kompisen, han hadde snakket med noen,og så snakket jeg med stasjonen... kommet hjem nå da... unnskyld sier han... igjen og igjen.. jeg sier ingenting.. vet ikke hva jeg skal si.. sint, letta, sur, forbanna.... ja masse...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Fyllearesten??? Ærlig talt, hva slags type har du egentlig? Drikker seg så drita på fest, og er så uansvarlig at han havner i fyllearesten. For en drittsekk. Skjønneg godt du er skuffa, og sur. Han skal skamme seg. Sjemmes skikkelig skulle han.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Nei da hadde det vært rett ut... ærlig talt.......
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 Bedre med fyllearresten enn utro, sier jeg! Nok av de her idag
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #12 Skrevet 5. november 2006 Unnskyld meg dere som ville kastet han ut osv. Noen av dere som vat hva som skal til for å havne der??? Uheldig omstendigheter er noen ganger nok faktisk!!! Gi mannen en sjanse da!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #13 Skrevet 5. november 2006 Hallo!!!! Her var det mye dømmende mennesker!!!! Noen som har hørt hvorfor han havnet der da??
Mini&Meg Skrevet 5. november 2006 #14 Skrevet 5. november 2006 herregud, kaste han ut er vel litt drastisk eller. Godta unskyldningen du og si at det aldri skal skje igjen. Man har da lov til å gjøre feil her i livet og havne i fyllearresten er ikke det verste man kan gjøre.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #15 Skrevet 5. november 2006 Enig med deg Mini&meg. Jeg har sluppet ut mange "snille gutter" fra arresten en søndag morgen jeg. Flaue som de aldri har vært før de fleste av dem!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #16 Skrevet 5. november 2006 bra at han hadde det "fint"..at det ikke var skjedd han noe i allefall... jeg syns også at det høres veldig drastisk ut å hive han ut... hadde det vært min sambo så skal jeg love dere at han hadde fått hørt det lenge... samboeren min fikk fartsbot og det fikk han høre i laaaaang tid...
Luca Skrevet 5. november 2006 #17 Skrevet 5. november 2006 Må si jeg hadde blitt rimelig overrasket hvis sambo hadde tilbragt natten i fyllearresten, tipper jeg ikke kommer til å oppleve det heller:-) Men hvorfor skulle jeg kastet han ut fordet da, hvor ble det av i gode og onde dager liksom...hmm. Så uflaks kan vel alle ha, bare det ikke er gjentagende:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå