Gå til innhold

Hei Twig =)


NessaS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, 1,7kg er kjempebra, Twig! Stå på.

 

Hvilken farge har du på vogna da? Kjøpte en i svart/grå jeg. Falt pladask for vogna med en gang jeg så den. Den har alt jeg trenger i i vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jaaa.. var på butikken i sted.. jeg sto i mot snoppresset :D står jo masse snop foran kassa (lurt), men jeg skulle bare ha bananer og clementiner ;) belønnet meg selv med flaxlodd i stedet :)

 

Jeg har beige og sort ;) de kan ha en tendens til å knirke litt i hjula etter et par ukers bruk, men det er bare å sprøyte silikon, så gir det seg.. :D good å kjøre på snø og ;)

 

200 gram er og braa snuppa ;) alt ned er bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto imot snopet på butikken i går jeg også. Men kjøpte sukkerfrie pastiller da, prøver å kutte ned på røyken.

 

Skal forresten begynne å føre treningsdagbok tror jeg. Kanskje det motiverer meg enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, kanskje jeg skal ønske meg den til jul da. Digger Dr. Phil, så da faller nok boka i smak også. =)

 

Tanta mi har forresten også vært på Ebeltoft, men det er noen år siden. Dessverre falt hun tilbake til gamle vaner, men hun er på rett vei igjen nå. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vært 98, 99 eller 00. Gullfiskhjerne jeg da vet du. Huska det plutselig i går kveld, men glemte å skrive det ned. Og borte ble det. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen!

 

Hvordan går det med deg?

Her har treningen vist seg meget effektiv. Trodde jeg skulle gå opp en kilo eller 2 forrige uke, for søstern fylte 20 så da ble det mye kaker, god mat og vin, men jeg gikk jo ned 400 gram. Og alt ned er jo bra. =)

 

Håper du har det bra.

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei!

 

Jeg har hatt en nedgang nå 2 siste dagene.. jeg er så ufattelig sliten, og dermed mer sulten.. men nå skal jeg få lagt meg, sove godt, spise sunt og drikke mye vann igjen :))

 

hvordan er det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en liten periode hvor jeg har hatt lyst til å stappe i meg alt jeg finner, men jeg har klart å motstå fristelsene. Jeg har bare 2 kg ned til før-gravid-vekt, og det er det som holder meg oppe nå. Jeg SKAL ned dit før jul.

Får heldigvis lov til å sove litt lenger om morgenen nå, vi har begynt å ta småtten inn i senga vår når han våkner og hyler midt på natta. Så jeg har litt mer overskudd til å ta tak i ting nå. Og det er jo bra.

 

Ha en flott dag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...