Gå til innhold

Hei Twig =)


NessaS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heeei! :)

 

Nei, jeg har vært syk, så jeg har ikke orket å tenke så mye på dietten, men nå er jeg på bedringens vei, både psykisk og fysisk når det gjelder form og motivasjon, så i morgen er ny dag på resten av mitt liv! :D *hihi*

 

Jeg skal og jeg må! Og må herved ha konkurranse.. er du med? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fliire... Sånt kan jeg gjerne ta skylden for ja ;))) *hihi*

 

Tyoisk nok har min badevekt streiket helt :( må prøve å bytte batteriet, igjeeen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :( jeg får veid meg på treninga.. jeg har gått opp 7 kg!! sinnsykt :( beina mine er fulle av vann ser jeg, men.. deppa!! :/ Jeg skal klare å få de av igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant. Medisiner er noe herk. Hehe.

 

Jeg er forøvrig ikke så veldig stiv i magen i dag. Var verst i går når småtten stod og hoppet på den. Hehe. Men når jeg fikk trent litt så ble den (nesten) bra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo mer jeg trener, jo bedre blir magen. Hehe.

Skal få trent litt etter at jeg har lagt småtten min, du har gitt meg så mye motivasjon nå.

 

Ferdig med medisinene nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er suupert!! =)) sit ups?

 

Jess, null antibiotika i dag. deilig :) vannet har ennå ikke sluppet tak, men det kommer.. har noen vanndrivende liggende, men jeg prøver å unngå bruk av sånt.. ;)

 

tenkte jeg skulle få tak i nytt batteri til vekta mi i morgen =))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse sit ups og alt sånn drit. Men er hvertfall bedre enn å jogge, for det tåler ikke knærne mine.

 

Funker ikke vekta di snart nå, så kjøper jeg en ny en til deg i julegave. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh, ja det er det best med stillestående/liggende trening ;) prøvd pilates?

 

fliiire, du er nå søøt ;) jeg skal få den til å funke! jeg er så nysgjerrig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd pilates ennå. mamma har en dvd av noe slag som jeg kan få, men jeg ser for meg at jeg bør være ganske mye smidigere enn jeg er nå for å klare det. Så over jul tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på den. Har du prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åneei, man kan være i vektklassen 150 kg for å klare det og ;)) Vi hadde det som alternativ trening på Ebeltoft Kurcenter, det var så ufattelig bra trening :) men hardt.. :)

 

vekta mi VIRKER!!! Sambo kjøpte batteri til meg! =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, kanskje jeg skal spørre om jeg kan låne den dvden til mamma snart da.

i dag får jeg ikke gått noen lang tur med småtten, skal selge vogna og for ikke kjøpt ny før i morgen. Så da må jeg finne på noe annet. Utrolig hvor avhegig man blir av å gå når man ser resultater. Hehe

 

 

Hurra for vekta di. Nå er det best at den holder en stund altså ;-)

 

Ha en flott dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. jaa.. jeg lastet ned pilatesvideo mellom limewire jeg :)

Har 3 vogner vi, ordentlig vogndilla.. men vurderer å selge den ene, siden det opptar sånn plass.. :)

Turen vår er gått i dag :D

 

Jaaaaa.. jeg veide meg i dag, ned 1 kg alt.. ;) får se i morgen :)

Lykke til på mandagveiingen!! og ha en super kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Hadde bare ei kombivogn og en paraplytrille vi. Men nå er kombien borte, så jeg skal ut på vognjakt i morgen. Jippi! 2 år siden sist.

 

Tror jeg legger på meg litt i helga igjen. Bakt sjokoladekake til farsdagen i dag *rødme* Skal prøve å holde litt igjen da. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, det er så morro å kjøpe ny vogn :)) tenkt på noen spesiell?

 

Hehe, i dag er det lov å kose seg litt da.. ;) jeg forøvrig har ikke tort å bake noe.. og sambo jobber kveld i dag og, så da blir det bare meg :) og da ville kaken vært BORTE! ;p *hehe*

 

Koooos deg snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kake ble inntatt i går, og jeg har gått ned 200 gram siden mandag. Tjohei! Hehe. Åssen går det med deg da?

 

Kjøpte en Carena Sprint i dag. 990kr betalte jeg for den. Og småtten elsket den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...