Gå til innhold

Jeg er visst i svangerskapsuke 4, men jeg har sånne kjempe mens smerter, er en smule bekymret..


Gjest MMJ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

rart med utfloden...men mens smerter er ganske vanlig i sv...jeg hadde mye av det i begynnelsen...hadde brunt utflod her om dagen..men ikke noe galt enda hvertfall....jeg ville tatt det med ro hvis jeg var deg...=)

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+0 i dag, og jeg har hatt mensmurringer helt til nå, har det ennå også. Det kommer og går, men i starten var det der hele tiden! Trodde jeg skulle få tr hele tiden. Det med brun utflod har ikke jeg hatt, men mener å ha lest at det er ganske vanlig. Du får uansett ha masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vil bare berolige deg. Har en nydelig sønn på 21 mnd og har akkurat spontanabortert i uke 7. Første gangen jeg var gravid, hadde jeg noe som liknet sterke menssmerter og brunlig utflod akkurat rundt uke 4 og uke 5. Dette var bare livmoren som utvidet seg. (hadde ikke vært gravid før). Helt normalt at det ryker et blodkar, når livmoren utvider seg. Hadde igjen brunlig utflod i uke 9. Nytt blodkar som røk. Men dette ble altså et friskt og raskt barn. Så jeg synes dette høres veldig normalt ut.

Denne gangen, når det gikk galt hadde jeg ikke blødning i uke 4/5, og heller ikke smerter, siden jeg allerede hadde fått et barn. Det jeg merket først var at jeg ikke ble kvalm, var det nemlig med første mann. Og begynte å mistenke at noe var galt, så begynte jeg å blø, først brunlig utflod, men etter hvert ble blodet friskere og friskere og hadde veldig nedpressfølelse og mens/riefølelse. Visste da med engang hva som skjedde. Men det du forklarer høres veldig ut som min første graviditet. Hadde da tidvis så vondt at jeg stod krokbøyd, men var bare livmoren som utvidet seg. Hvis ikke blødningene tiltar, ville jeg ikke bekymret meg og kanskje skjer det igjen uten at det er noe farlig.

 

Lykke til. Krysser fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...