Gå til innhold

Hjelp, Kan noen finne gifteringen til mannen min?

Anbefalte innlegg

Han tok den av seg for 14 dager siden fordi han synes ringen hadde "krympa" :o)

Jeg tok den, og skulle legge den bort. Sto i tlf med ei venninne, og for alt det jeg vet kan jeg ha kasta den i søppla.. Litt over middels distre..

Den er brei, helt glatt. Inni står det "din xxxxxx 09.09.05.

Kan noen hjelpe meg? Skulle legge den i et låsbart skap der jeg har smykker, men der er den absolutt ikke, og jeg er totoalt blank!!

Fortsetter under...

Nei, har lys grå sofa... Det nærmeste jeg kommer hvitt er at vi har eggeskallfarget kjøkkeninnrednig...Ja også et hvitt bord ute på overbygget veranda... Kanskje den ligger oppå der?? Går og ser etter nå..

Men har ikke noe annet hvitt..

Annonse

Annonse

Ja, har leita på badet også. Jeg lurer på om jeg kan ha lagt den i/på noe, så den har havna i søppla.. uff, hadde vært typisk meg.

Fikk et syn selv i går kveld om at den lå under sofaputene, men nope.. der er den heller ikke. Jeg kan ikke fatte noe jeg :(((

Hei.

Ser du har fått hjelp på veien her, men måtte bare "blande meg litt" :0)

Jeg finner denne ringen sånn godt klemt inne i noe tøy. kan være en bukselomme, men tror mer det er innimellom en sofapute eller noe. Minner om velour, mørkt stoff. Ser for meg sånn mørkt flaskegrønn fargve, men kan også bare være generelt grønt. Her har ringen ligget siden den ble borte..

Nei, får liksom ingen omgivelser her.. Men føler det nokså varmt og godt, tror ikke dette er et kaldt soverom/kjeller etc. Men ringen er veldig pakket inn i dette tøyet, og kanskje stappet ned i en bag/pose.. Får følelsen av velour, men kan også være noe annet. Fargen mørk grønn viser seg enda, men er litt usikker på hvilken betydning den har? Skittentøyet, muligens. Her er flere tøy/stoffer rundt. Stappet tett sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...