2flotteår:) Skrevet 5. november 2006 #1 Del Skrevet 5. november 2006 hei. gravid? er d normalt at man kan ha litt vondt på side eller omkring dær hvis penisen går helt inn når man har sex?? dårlig å førklare.. har hadd svake mensnmurring ei stund nå, den kommer å går men d er veldi svak. va ferdi me mensen sist torsdag og bruker alldri å ha mensen smerter før eller etter mensen bruke bare å ha d når jeg får mensen og da bruker jeg å ha d i to dager jeg skjønner ingenting, kan d være noe farli? nån andre som har opplevd d?. fikk mensen den 21 oktober lørdag hadde ingen mensen smerter da og d bruker jeg bestandi, men di komm etter på, blod mengden va sånn både å syns kanskje d va litt mindre blod ( litt usikker) men på mandags kveld stoppet den opp og kom t bake tirsdags mårraen å d har jeg aldri opplevd før og samme på tirsdags kvelden og på onsdags mårran va den dær i gjænn men på torsdagen va æ færdi me den.. og hadde nesten ingenting spotting( trur d e d dåkker kaller d) vældi unormalt før mæ... gravid? håpe nån som orke å lese alt æ har skreve:) har sotte stor pris på svar:) har vore å sett på disse sidene en stund.. før å se om d va noen svar på mine spørsmål:) dette er en side som bra mye informasjon:) og d virker seriøst Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6963896-se-hit-plis/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 5. november 2006 #2 Del Skrevet 5. november 2006 Du får ta en test ;o) Det er den eneste måten du kan finne det ut på. Lykke til! Håper det sitter en spire for deg. Noen får en merkelig form for mens når de er gravide, så det er jo ikke usannsynlig! Det kan også være mensen som har laga litt krøll. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6963896-se-hit-plis/#findComment-6963906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå