Gå til innhold

Vondt under sex...=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere en meg som har "SINNSYKT " vondt under sex ?

Kjennes nesten ut som om typem har stappa (dingsen ) i en bolle med glassbiter... Føles som om jeg blir sjært opp.. Jeg har ikke problemer nedentil når jeg ikke har sex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp..jeg har det åsså...ikke morro...=(( men vi finner på annet rart..

Skrevet

I hear you... føles ut som om jeg blir sprengt innvendig.. For ikke å snakke om hvordan magen blir etter sex.. snakk om au!

Nei.. vi får finne på andre ting her og gitt..

Skrevet

Jeg har ikke noe problemer med selve samleie, men får enormt sterke kynner av ogasme og sæd(om han kommer i meg) Detgjør sinnsykt vondt og takene henger i lenge.

Skrevet

uff godt å se at det ikke bare var meg.. men savner sex snufs....

HI

Skrevet

er ikke spesielt vondt mens vi holder på (ikke kjempe godt heller :( ), men etterpå blir magen helt hard og vond. det strammer skikkelig. blir helt matt jeg, ikke nok med at jeg ikke har særlig lyst på sex nå, det er ikke godt engang. jeg savner også det gammle sexlivet mitt...

Skrevet

Gjør vondt hvis vi ikke bruker mye lengre tid enn vi pleier på å "varme opp"... Tror det rett og slett tar lengre tid før det blir vått nok inni der, pluss at det er mer ømfindtlig og lettere blir sårt. Men heldigvis er han flink til mye rart, han - og synes det er fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...