popkind Skrevet 5. november 2006 #1 Skrevet 5. november 2006 ....dopapir det har gått med i denne graviditeten, jeg?????????????? har jo sikkert tisset (i alle fall tre dråper) en million ganger!!!!!!!!!!!!! Hehehe, hahaha - mye rart man funderer på om natten!!!
mensana Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 Godt spørsmål, popkind! Her er vi støtt og stadig nesten tom for dopapir.. og i natt var jeg på do 5 eller 6 ganger. Kom ut av tellingen..sukk..
*Lucia* Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange meter!! Håper du fikk sove til slutt!! :-) Jeg er oppe minst en gang i timen. Skikkelig kjedelig!
vero.no Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 He he he:)) Ja vi har et storforbruk av dopapir vi og har jeg funnet ut også!
pluttis Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 det har jeg også lurt på mange ganger... hehe
Snupidupi Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Hihi... ja det sku det vært forska på ;D E vel ikke længe før vi læs en eller anna plass om en undersøkelse som vis at gravide bruka i snitt x-antall meter meir dopapir i uka enn ikke gravide ;D
Hermelina Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Hva med subsidiering av dopapir for gravide?? Og halsbrannremedier?? Og internettbruk?? : )
Kristannaa Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Har brukt maaaaange meter;) Skulle vært dopapir rabatt for gravide ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå