Gå til innhold

Hvilke symptomer hadde dere för dere oppdaget graviditeten...?


babyboyღaug07

Anbefalte innlegg

Noen som ikke hadde de helt store symptomene?

Ligner en del symptomer på mens-symptomer?

 

Jeg forventer mens om 3-4 dager, har ikm imorgen egentlig, men syklusen min er ikke bestandig på 28 dager. + - 3-4 dager.

 

Har värt litt småkvalm de siste dagene, tisser ofte, sover mye, halsbrann.

 

Så jeg vet ikke, vi har prövd siden februar og vi har hatt MANGE nedturer med negative tester så jeg nekter å teste meg på en stund.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

 

Eneste symptomet jeg hadde var litt ømme, men fyldigere boobs... Mens symptomer kan jo ofte forveksles med gravid symptomer da... Mye av det er likt...

 

Lykke til!!! Krysser fingrene for at det sitter en liten spire hos deg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg hadde ikke et eneste symptom. Bare at det stakk såvidt og ikke nok til at det var vondt nede på høyre side et par ganger! Tenkte det var litt luft eller noe. Nesten litt kjipt å ikke merke noe, for da er det nesten vanskelig å tro på at det er noe der!

 

Er bare 5+0 så jeg har vel god tid å få symptomer på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Hadde overhodet ingen som tydet på graviditet, hadde alle de vanlige tegnene på at mensen var på tur, så jeg ble nesten overrasket da testen var postitiv.

 

Krysser fingrene for deg, jeg...

 

klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt menslignende smerter i noen dager nå, på fredag hadde jeg en del stikksmerter nederst på venstre side, litt sånn sterke menssmerter.

 

Litt småkvalm, kjenner at brystene begynner å bli ömme, redd for at mensen er på vei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...