Gå til innhold

Ny her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann :)

Jeg er 23 år gammel og har vært sammen med typen/samboern i 6 år. Vi har prøvd nå i snart 2 år å få barn. Jeg har aldri vært gravid tidligere og er så bekymret for at vi kanskje ikke kan få barn. Jeg skal til Ahus 15.november for full sjekk og samboern skal teste sin kvalitet. (noe han gruer seg veldig til hehe).

Jeg lurte på om noen andre her har vært på slike sjekker og kan fortelle meg litt hva som skjer her? Jeg vet jo at de skal "se" om alt er bra, men... noe annet jeg skal forberede meg på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!!!

Kan nok ikke hjelpe deg så mye med det du lurer på, men ville bare ønske deg velkommen, og lykke til den 15. november!! Krysser fingerne for at det bare er en liten bagatell, vis det i det heletatt er no.....

Klem

Skrevet

Tusen takk :) ja krysser fingre og tær for at det ikke er noe..

Skrevet

Jeg har vært på en slik utredning for et par år siden.

Jeg fikk en gyn. undersøkelse, innvendig ultralyd for å sjekke eggstokker og livmor og jeg var å sjekket om egglederne var åpne. Tok blodprøver og andre prøver. Ingenting å bekymre seg over

Eneste jeg syns du bør forberede deg til er mulig utfall av prøvene dine. Så godt det lar seg gjøre ihvertfall!!!

Vi har prøvd å få barn i over 5år så jeg vet omtrent hvordan du har det. Det er helt jævlig å ikke vite om man kan få barn eller ikke. Spesielt når man har så utrolig lyst!!!!!

Vi lyktes endelig i sommer, men jeg mistet..... Blei gravid igjen ganske fort men mistet også denne. Lyspunktet er jo det at jeg faktisk kan bli gravid!!!

Men jeg har et ordtak som jeg følger strengt: Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lenger tid ;)

Så hold motet oppe du!!!! Mest sannsylig er det ikke noe galt med dere, veldig mange bruker bare litt lenger tid. Men skulle det være noe som gjør ting litt vanskeligere så husk at det er hjelp å få ;)

Lykke til på utredning!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...