Gå til innhold

flaks?

Anbefalte innlegg

Jeg venter mensen 8 eller 9 nov. plages med oppblåst mage og menssmerter ei uke før. Det jør jeg ikke nå. Var i usa i 14 dager og besøkte kjæresten min, kom hjem den 28 okt. Gikk på pillen 13 av de dagene.. de 2 siste dagene har jeg hatt brun/rød akti "mensen".

HERREGUD! hvis jeg blir gravid, da har jeg flaks da.. For vi har snakket om det, mn passet litt dårlig akkurat nå.. Pytt pytt.. ;-)

Ifølge babyverden, ang. eggløsning, så var jeg på d mest fruktbare 27 okt.. hehe..

Krysser fingra jeg assa.. :-)

Lykke til alle sammen :-D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6963201-flaks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du nettopp slutta med p-pille? Ikke for å ødelegge dine forhåpninger, men det kan være syklusen din som prøver å stabiliere seg etter p-pillebruk. Vet at mange sliter med rare sykluser den første tiden etter bruk av p-pille. For å gi deg håpet tilbake så kan det jo hende at det har klaffet for dere, noen klaffer det for i første pp :o) Håper det siste for din del da! Lykke til med testing! Håper det sitter en spire for deg.

PS: Tok du ferdig hele brettet med p-piller? Jeg ble bare litt forvirret for hvordan syklus du har hatt denne pp'n. Hvis du er gravid så ble du det den ene dagen du ikke gikk på pille? Det skal vel litt til for at det sitter en spire da, men vet det har skjedd. Ble typen med hjem igjen slik at dere fikk kost dere flere dager eller ble det bare med den dagen?

Krysser i alle fall fingrene mine for deg xxxx Håper du får en pos test! Du får gi oss tilbakemelding på hvordan det gikk!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6963201-flaks/#findComment-6963915
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...