Gå til innhold

Nybegynnerspørsmål.....

Anbefalte innlegg

Er ikke helt inne i alle forkortelser og uttrykk som brukes her. Men har ett og annet spørsmål som kanskje dere har svar på.

Etter flere år sammenhengende på p-pillen. Hvor lang tid tar det før man er i gang etter å ha sluttet? Kan det skje allerede noen uker etterpå?? Håper dèt;-)

Er vel det som jeg lurer mest på., og så hva pp er for noe? leser om 1 og 2 pp..... skjønner ingenting:-) (Ikke mobb)

Ellers så er det kjekt å være inne på sidene her. Masse spennende lesning og lærerikt også!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6962862-nybegynnersp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann og velkommen inn hit!! :)

Jeg sluttet på pillen 10.sept, og allerede 13.sept fikk jeg mensen.. som varte til 18.sept :) og sist mens varte fra 16.okt til 21.okt. jeg var ganske overrasket over at det kom så fort egentlig.. :) men det er ikke sikkert det er sånn for alle.. hvilken pille gikk du på ?

pp er prøveperioder.. :)

Jeg har nettopp sluttet på Diane også:) Håper mensen blir stabil ganske fort...

Ikke at det har noe å si, samboeren min flyttet nettopp fra meg (1,5 timer siden han dro, litt emosjonell her jeg sitter:) pga jobb laaangt oppe i nord, ser ham ikke igjen før 20.desember...

Hei! Jeg er på dag 19 i min syklus nå, første syklus etter pilleslutt (Gikk på yasmin). I dag fikk jeg positiv eggløsningstest. :) Jeg fikk TR (menstruasjon) dag fem etter siste hormontablett, noe jeg alltid har fått mens jeg har gått på pillen.

Vet at mange bruker lang tid på å komme i normal syklus igjen etter pilleslutt. Jeg aner ikke hvordan det vil bli med meg.

Kirsty anbefaler alle om å tempe, skal dytte opp en tråd med mange forkortelser og tips, jeg! Sjekk også slimet i forhold til eggløsningstester og evt temping!

Mye fint står også på www.pernille.info.

Elles betyr pp prøveperiode, det vil si hvor mange sykluser du har prøvd. En syklus regnes fra første dag i menstruasjonen til den dagen før du får menstruasjon igjen.. Tror det var sånn!

Lykke til med babylagingen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...