Gå til innhold

Nattinatt, våken enda ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen.

Ja vi har prøvd lenge, men uten hell til nå :(

nytt at du får opp desember og gutt! Blir spennede å se om det stemmer. Har snakket litt om husbygging. Ser du noe her ? kommer vi til å få vårt eget hjem og ser du noen forandring i vår økonomi ?

Hallo

Eg får ikkje opp husbygging no,men at dere får deres eigen heim, og det kan sjå ut som at dere heller kjøper eit hus til våren,rundt mars.Kan være dere finner ut at det blir det beste.Kan sjå ut som at økonomien bedrer seg i løpet av 2007,og eg er ikkje sikker,men at dere får inn nokre penger,sum vil eg ikkje prøve meg på,men som dere får uten å tene de.Men elles så er det arbeid som bedrer økonomien.Nett som eg får inn noko nytt på deg på jobbfronten.IKkje manen din.Klem

hei du. Det var et langt svar :) Vet ikke om jeg skal gråte eller le nå !! Mye spennende du ser på meg / oss. Spennende med di pengene, men kan du se om dette er noe vi kommer til å vinne eller er mer som en arv eller noe ? du ser noe nytt på meg ang jobb .. ser du om dette er en ny jobb ? men så lurer jeg på hvordan du kan se noe ang min mann siden du ikke har f dato på han ? Trodde dere måtte ha det. Klem.

Annonse

Hallo

Du egentlig så er det vel slik for de fleste av oss her, at det er det som dere skriver, at me oppretter energiene deres.Og mannen din ligger jo ilag med din, om eg skal sei det slik. Men som eg har sagt før, så endrer ting seg på veien, så når det gjelder ei stund fram i tid, så kan ting bli anleis enn det ser ut i dag.Og tid er alltid vanskelig å spå. Men eg føler meir på at det kan være snakk om ei arv/pengegave.(rundt 200 000,kanskje..)

Jobben..hm, kan det være snakk om endringer der du er i dag?Meir ansvar?Spennende å sjå.Du får gje meg ein lyd etterkvart.Lykke til.Klem

skjønner :) oii.. dette var spennende. Føler du noen lykke rundt disse pengene ? Tenker på arv .. er ikke bestandig det er noe lykke rundt akkurat det da.. ! Tror ikke det er noen endringer i min nåværende jobb, men hvem vet :) kanskje en bi jobb !

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...