FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 4. november 2006 #1 Del Skrevet 4. november 2006 Her er grunnen til at jeg har sluttet å "spå",( les innlegget jeg har pasta undet) jeg har hele tiden sagt klart ifra om at jeg ikke har no erfaring og at jeg ikke er klarsynt, men jeg vil allikavel ikke lyve for noen, hvis noen stiller meg et spm, så svarer jeg, den som stiller det vet jo at det kan bli et negativt svar.. men jeg har slitt med dårlig samvittighet, føler jeg gir folk forhåpninger, har prøvd å "screene", bare svare dem jeg vil, men det er å slemt..! Så jeg håper dere forstår at jeg ikke tør mer når det kommer innlegg som dette.. ! Lykke til alle sammen, håper jeg va litt underholdene hvertfall INNLEGG FRA ANONYM Hver gang jeg besøker dette forumet kjenner jeg at jeg blir skikkelig provosert. Leste i sted et innlegg her hvor en person spurte om spåeren kunne se om hun ble gammel sammen med mannen sin. Og da svarte spåeren det at hun fikk frem at det ble de ikke. Og så sa spådama like etterpå at jo nå fikk hun frem at de ble gamle sammen alikvell. jeg vet at folk spør for moro, men hvorfor er det så mange her inne da, hvis ingen tror på det spåerne sier? Tenke seg til så lei seg hun blir som får høre at mannen hun skal ha barn med blir ikke hennes livet ut. Nei dette er noe humbug synes nå jeg da. Har selv blitt spådd her inne og fikk høre at det skulle ta lang tid før jeg ble gravid, og da trodde jeg at jeg var gravid da. Trur ikke på dette, men ble litt skuffa alikevell. Rart synes nå jeg, om det er bare jeg som synes det. Og til dere spåere: slutt og tull med folks følelser!! ( Skal foresten slutte å se innom dette forum, så sparer jeg meg for de ergelsene!) Anonym Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6962707-dette-er-grunne-til-at-jeg-ikke-svarer-dere-mer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #2 Del Skrevet 4. november 2006 Kjære Lisaisa!!!! Skjønner deg veldig godt, det er aldri morro å få kritikk. Men en ting som er sikkert er at all kritikk som kommer fra personer som ikke tørr å skrive nick er useriøst det mener nå jeg. At denne damen ble skuffet over det svaret hun fikk skal jo ikke gå ut over deg. Jeg synes du er ærlig, du sier jo at du ikke har noe erfaring el er klarsynt. Spør man om noe så må man jo tåle alle svar ( selv om det ikke stemmer) så lenge det blir fremlagt på en ordentlig måte. Jeg har fulgt med her noen uker nå og har ikke sett noen useriøse svar fra hverken deg el ander som er her inne og svarer. Synes det er veldig trist hvis du slutter å være her inne. Håper og tror det er andre også her inne som vil støtte meg i dette. Mange gode klemmer fra Kristin Ps bruker egentlig ikke nick men jeg har heller aldri kritisert noen her inne Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6962707-dette-er-grunne-til-at-jeg-ikke-svarer-dere-mer/#findComment-6963547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 5. november 2006 #3 Del Skrevet 5. november 2006 Kjære Lisaisa! Jeg støtter Kristin i alt det hun skrev, og ble veldig trist da jeg så innlegget dit om at du har sluttet å spå her inne. Jeg har ikke vært her inne på en stund... Det er 1000 ting jeg godt kunne ha tenk meg til å be deg svare på, men følte at det ble så mye mas på deg! Men nå nettopp leste jeg Scanias innlegg inne på Skravlesiden. Hun har mistet valpen sin. Da kom jeg til å tenke på deg, fordi du spådde riktig da jeg hadde mistet kattungen til husverten! Så jeg anbefalte henne å se etter deg, og spørre deg ang valpen.. Så gikk jeg inn hit for å se etter deg, og fikk se dette innlegget! *snufs* Håper du ombestemmer deg, og kommer tilbake! Men dersom du velger å stå på valget ditt om ikke å spå mer, så støtter jeg deg uansett!! Nok engang, takk for de gangene du tok deg tid til å svare på mine spørsmål! Har spådommen godt bevart, for å se om den går i oppfyllelse etter hvert som årene går! =) Lykke til videre, Lisaisa!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6962707-dette-er-grunne-til-at-jeg-ikke-svarer-dere-mer/#findComment-6973273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikkemor Skrevet 5. november 2006 #4 Del Skrevet 5. november 2006 teit at noen skal ødelegge for så mange, når det bare er på gøy.. det er jo 50/50 sjanse på å få et positivt svar eller negativt svar.. jaja.. lykketil vidre hvertfall:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6962707-dette-er-grunne-til-at-jeg-ikke-svarer-dere-mer/#findComment-6973364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss dani Skrevet 6. november 2006 #5 Del Skrevet 6. november 2006 hvis ho erger seg så ille over å se sånne ting så får ho la være å være inne på dette forumet da vettu... alle vi som er her å spør deg tar det jo med en klype salt.. du sier jo såpass ifra om at du ikke vet om alt stemmer!!! nei jeg sund du er flink jeg!! syns det er moro å bli spådd og jeg tar det du spår med en klype salt;) moro er det uansett!! synd du gir deg!!! håper du ombestemmer deg!! stor varm klem fra meg.. Daniela.-.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6962707-dette-er-grunne-til-at-jeg-ikke-svarer-dere-mer/#findComment-6978256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå