LadyLuca Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 er de ikke søte?? gleder meg kjempemasse!!!!
frøken bibelstripp Skrevet 5. november 2006 #2 Skrevet 5. november 2006 åååååå, jeg gleder meg også kjempe masse...
rødhette* Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Jeg gleder meg sånn!!!!!!!!!! (til fødselen er over, hehe)
Tjatjo Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Åh, jeg ble helt sentimental jeg... =0) Gleder meg sånn til det blir min tur =0)
MrsDior & baby-Dior Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 den ene lille bebien har det samme navnet som meg.. så søtt=) gleder meg til januar nå=) til og få holde lille-gull i armene=)
MM med spire Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Blir helt rørt jeg... Gleder meg bare mer og mer
aeta mamma for første gang:) Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Heilt fantastisk bra!! Begynte å grine, dei er jo så utruli flotte.... Termin i måra og kan ikkje fatte at eg snart skal ha et lite nurk i armane mine...
Maisie Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Den tredje videoen var så hakkete (noen andre som opplever det?) når jeg spilte den av. Ellers var videoene fine de, men for min del ble de litt ødelagt av musikken de hadde lagt til, som en slags musikkvideo. Synes fødelsvideoer er enten best med "naturlig lyd" eller ikke lyd i det hele tatt, da blir opplevelsen en helt annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå