Bjarne Marie Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Weeee! Endelig er jeg også klar til å slå følge med mine med-søstre fra januar klubben... Bytter til uke 29 i dag, og dermed også til 3.tri. Litt om meg selv: Jeg er 21 år blir 22 om noen få dager. Gift og bor landlig til i sør trøndelag. Har en sønn på 2 år og vår nye spire ventes med glede den 28.januar... Jeg studerer til bioingeniør ved HIST men har for øyeblikket permisjon. Har benyttet denne permisjonen til å tjene meg opp til fødselspenger på den lokale nærbutikken. Jobber for fullt- for mye til tider, har i dag hatt min første fri-lørdag siden jeg begynte i juni. Sliter litt med en gryende bekkenløsning men ellers er formen helt på topp. Vet ikke hvilket kjønn jeg venter, da jeg rett og slett glemte å spørre jordmora om å sjekke kjønn da jeg var på UL. Synes tiden hittil har gått sakte jeg og håper at det kommer til å gå litt raskere fra nå av. Men rekner absolutt ikke med det. Men gleder meg uansett til fødselen nå, selv om jeg av og til får litt panikk...
rahi Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Vekommen på 3. trimester! Siger litt mer innpå at jeg faktisk skal føde igjen (har et barn fra før) når jeg leser trådene her...
selfangerkjerringa Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Der kom du endelig, Bjarne Marie! Velkommen etter
SpongeBob Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Lenge siden jeg har "sett" deg, Bjarne Marie, velkommen hit! Har savnet deg, for jeg fniser fortsatt hvergang jeg ser nicket ditt. Dårlig humor, ja! Jeg venter jo bare 3 dager før deg, men snikbyttet trimester altfor tidlig fordi resten av Twilighterne var her inne:) Håper du klarer å passe på deg selv og ikke jobbe for mye, husk at du skal klare å ta vare på Knotten også etterpå! Nå nærmer vel de 6 opptjeningsmånedene seg slutten, så da kan du kanskje ta det mer med ro og passe på bekken og slikt?
Gjest Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Heisan Bjarne Marie da har vi termin samme dag
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Velkommen Bjarne Marie!! Jeg har termin 10 dager før deg, og venter også nr 2. Førstemann her er 15 mnd gammel, så vi får to tette ) Jeg er 30 år gammel, gift og bor i Oslo. Jobber egentlig på et treningssenter (administrativt), men er sykemeldt 100 % pga evigvarende svangerskapskvalme, bekkenløsning og nå i tillegg en kraftig forkjølelse... Venter i følge UL en jente, så da får vi en av hver )
Bjarne Marie Skrevet 5. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2006 Takk for den varme velkomsten alle sammen.... Håper vi får mang en fin "samtale" her inne på 3.tri...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå