Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Lurer på noe. Jeg er plaget med magesmerter, luft i mage og reagerer en del på mat som jeg spiser. Blir veldig fort oppfylt. Kan du se noe hva dette kommer av? har tenkt litt på om jeg kanskje reagerer på gluten eller mat som har mye sukker i seg. Kan du spå noe ang dette ? f. 06.08.81.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååh, det der får jeg ikke opp noe på.. hva har du spist?

Skrevet

Okei, tenkte d var nå verdt et forsøk å spørre !

Dette er noe som kommer stort sett uavhengig hva jeg spiser. Trenger heller ikke spise store måltider. Har sett en del reklamer om slikt og ulike kurer. Har prøvd noe av dette men syns ikke det hjalp særlig.

Skrevet

Tjaa... tung mat.. er faktisk ikke såå bevisst på hva jeg spiser. Men det blir en del hurtigmat som f eks pizza i ukene. Men det som er rart er at magen kan reagere om jeg tar meg f eks en kaffe latte og en svele.. kan få veldig utslag med luft/oppblåsthet da. Har hadd to "krampetak/kraftig magknipe " der årsaken antakeligvis var luft som presset på. Varte en god stund sist jeg hadde det og var veldig vondt. Vurderer å gå til behandling hos ei dame som driver med naturprodukter, men vet kuren kommer til å være hardt å gjennomføre og ikke minst dyrt :(

Skrevet

hmm.. vet mye halvfabrikatmat kan gjøre en tung i magen..

Er det øvre parti av magen?

Skrevet

hva er det slags mat ?

nei er for såvidt hele magen.

er noe som ligger til familien vår :(

har hatt dette i mange år så begynner for såvidt å bli vant til det, men er jo ergelig. Skal jeg i selskap/ bryllup ect å har på meg finkjole eller andre litt tettsittende klær må jeg tenke på hva jeg spiser. Er nok mange som er i samme bås som meg ang dette !av å til blir man bare så irritert for noen kan proppe i seg ubegrenset med mat og se like fin ut, hvis du skjønner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...