Gå til innhold

Litt dramatisk, men jeg ble mamma til slutt :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et drøyt døgn, 3 vaktskift, en jordmor som ikke kunne jobben sin, så fant en lege ut at babyen sto skjevt i bekkenet og ikke kunne komme ut. Så da hadde jeg ligget i full fødsel en evighet, hadde full åpning, jordmor hadde tatt vannet, nektet meg epiduralen legen hadde satt og kjørt på med drypp for å få ekstra rier til ingen nytte!! Etter rier hvert minutt i flere timer begynte jeg å spy som en gris og snille-legen ble tilkalt.

Mandag 30.10 klokken 23.05 ble lille Linea født med hastekeisersnitt på a-hus. Snille-legen som til slutt undersøkte meg fant jo ut at ungen sto skjevt og kjørte meg rett ned på operasjonstua og utførte keisersnittet selv (ja med personalet der nede også da, selvfølgelig:)!!

Men det hele endte godt til slutt og det gikk kjempefint å ta keisersnitt. Jeg var oppe og dusjet tidlig neste morgen, så tok ikke så lang tid før jeg var på bena.

Den lille jenta mi var 3465 gram og 49 cm og er en liten engel med mørkt hår :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med tulla;o) kos dere masse i tiden fremover...

Skrevet

Fikk oppdateringer av Molait og Tiny underveis. Gratulerer så mye med Linea!! Kos deg masse:) selv har jeg 10 dager igjen til termin om bare 24 min:)

Skrevet

hehe kortversjon. Har nå vært live-direktesendt på tråden da:)

Grattis!

Skrevet

Gratulerer så mye! : )

Så bra at det ordnet seg til slutt da. Masse lykke til videre.

Skrevet

Gratulerer så mye!! Kos deg med jenta di fremover!!

Skrevet

kjempegrattis, kos dere masse:-))

Skrevet

Gratulere med jenta di :o)

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

Gratulerer så mye :) Godt det gikk bra til slutt:)

Skrevet

Gratulerer så masse.

Jeg tror jeg vet ganske godt hva du har gjennomgått siden vi også har har en ganske lignende historie her, mor har riktignok ikke krefter nok til å gjøre så veldig mye på egen hånd ennå men hun kommer seg fort.

(Vi hadde til gjengjeld bare flinke og snille folk rundt oss, hun ene var riktignok svimete men det tok bare så forbaska lang tid alt sammen)

Store gratulasjoner fra oss alle tre her :)

Skrevet

Gratulerer så mye med lille jenta, og kos deg masse :)

Skrevet

Gratulerer med jenten din. Synd det skulle bli en så stri start. Men det virker nå som humøret er på plass igjen og verdens beste belønning, en liten prinsesse :o)

Skrevet

grtulerer så mye=) fint at det gikk så bra..det kunne ha vært mye verre...

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta di!!!!!

Du er heldig som er ferdig med det, på tross av all dramatikk!

Ønsker dere lykke til:-)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille prinsessen!

Lykke til :o)

Skrevet

Gratulerer så mye Cat!! Det gikk bra til slutt da :o) Kos dere masse, hun blir fort stor....

Skrevet

Hurra, masse grattis Cat!! :o))

Skrevet

Grattis så mye med jenta. ;o) Godt det er over. Ikke kjekt at det skulle bli en sånn opplevelse for deg. Kos dere med jenta. ;o)

Skrevet

Gratulerer så masse med jenta di, selv om det ble dramatisk og sikkert litt traumatisk for deg, så er det jo som du selv sier: verdens beste premie!!!

Skrevet

Tusen takk jenter!! Lykke til dere som ikke har født enda!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...