Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Når man slutter å amme? Blir de omtrent som når brystene er tomme for melk (når barnet har tømt begge), eller blir de enda tommere og hengete?
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 mine er akkurat som før. (Ikkje at det er noko å rope hurra for, då...) Amma i 8 mnd, sidan har han berre fått ein liten morgonskvett.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 litt tommere enn helt tomme for melk ja:) for noen lefser!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Ok, jeg kan gi opp at de skal være som før, begynte å henge mer allerede når jeg var gravid. så da blir de nok like tomme og lefsete som dine:-/ HI
Guttemamma til tusen :) Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 haha..ja de gjør nok det du:) ikke forvent noe mere enn det nei;) men med en god polstra bh blir de så fiine atte:)
Tibra Skrevet 4. november 2006 #6 Skrevet 4. november 2006 Lurer på dette jeg også...Har små pupper som ikke ble noe særlig større under graviditet (litt skuffa der ja..) eller nå mens jeg ammer. Håper på at de skal holde seg sånn som de er når de er tomme for melk, men må kanskje belage meg på at de blir ENDA mindre....suuuuukkk
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #7 Skrevet 5. november 2006 Åh, herregud!!!! Synes de er blitt MYE mindre enn de var før!!!!!!!! Har silikon, så de henger ikke, og de kan nok aldri forsvinne helt. Men jeg mener sterkt de er blitt mye mindre altså. Om jeg da ikke er blitt vant med størrelsen jeg hadde mens jeg var gravid og ammet da..... Men synes det er KJIPT!!! Føler meg plutselig flatbrystet igjen........
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #8 Skrevet 5. november 2006 Gleder meg... Fra før har jeg speilegg....nå har jeg appelsiner...og ser frem til å få rosiner :/
Gjest Skrevet 5. november 2006 #9 Skrevet 5. november 2006 Huff og huff. Bittesmå tomme klatter... Står absolutt ikke i stil til resten som desverre har blitt litt større. Men skitt au. Får så mye fine BH'er )
Luca Skrevet 5. november 2006 #10 Skrevet 5. november 2006 Hehe, stakkars henne som hadde speilegg og som så fram til rosiner etter endt amming:-) Jeg har ganske store pupper, så str i BH holder seg nok, men vil absolutt påstå de er finest med innpakning ja....BH. Men de har ikke blitt "tomme" som andre sier etter endt amming, og jeg ammer nå mitt 3. barn.
Muffinsmamma Skrevet 5. november 2006 #11 Skrevet 5. november 2006 jeg har ikke sluttet å amme men jeg syns allerede puppene min henger og ser ut som vrengte lommer. Slik er det..
2 søte småpiker Skrevet 5. november 2006 #12 Skrevet 5. november 2006 samme her. blir sikkert enda verre når d er slutt på ammingen.
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 5. november 2006 #13 Skrevet 5. november 2006 Hadde ventet verre jeg:)la merke til det her om dagen at de plutselig har blitt så mye mindre..kanskje fordi jeg slanker meg også da:/ de var pansterstore fra da jeg ble gravid,og enda større mens jeg ammet.kanskje derfor de virker så pittesmå no..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå