bebbis1 Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Jeg ble spådd i sommer at jeg skulle bli gravid innen september i år. Jeg ventet men ingenting skjedde, nå håper jeg at noen kan spå meg igjen, det er så spennende. Det jeg lurer på er om dere kan se om jeg blir gravid og når? Om det blir gutt/jente? Hvor mange barn vi får? Hvordan eventuelle svangerskap går? Ellers lurer jeg på økonomi og jobb situasjon fremover. Jeg født sept 1981 Han født jan. 1975 Kanskje litt mange spørsmål men ta det dere ser da.... Håper selvsagt på svar på alle. Dere er så flinke, på forhånd takk. bebbis1
Twig Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Jeg skal gjøre et tappert forsøk på å besvare dine spm hvertfall ) Jeg får opp desember-januarmåned på deg.. Får opp en gutt.. 2 barn
bebbis1 Skrevet 4. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2006 Så spennende kan du se om du kan se øreringene mine? Det er tre steiner som henger etter hverandre (blå og grønn) de er i sølv og jeg har lett etter dem lenge men kan ikke finne dem. Kan du hjelpe meg med dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå