Gå til innhold

Dere som hodet er festet hos...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere bevegelser nedi bekkenet?

Eller ligger babyen helt i ro med hodet nedi der da?

Husker jo ikke fra sist jeg...

Her låg han med hodet ned på kontrollen for snart 3 uker siden. Skal på ny kontroll på mandag. Er 36+2 i dag.

Han er turbo hele tiden, og kjenner masse bevegelser helt nedi bekkenet, altså langt under magen.

Guri håper ikke han har snudd seg da, og at det er noe annet som spreller nedi der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hun lå med hodet ned, men ikke festet, så kjente jeg masse bevegelser "nedi der" (føltes til tider som hun stakk kroppsdeler helt ut...).

Nå er hodet festet, så det holder seg i ro. Men fremdeles er de bevegelser helt nedi bekkenet. Hun driver nemlig å vrikker skuldrene sine frem og tilbake...

Skrevet

Kjenner godt bevegelser nede i bekkenet selv om hodet er festet ja.

Skrevet

Kjenner dere bevegelser helt der nede før hodet er festet nedi der og?

Skrevet

Hodet til min gutt er ikke festet (er i uke 40) og jeg kjenner en del bevegelser ja. Vanskelig å si hva d er... armene kanskje? :-)

Skrevet

Jeg kjenner bevegelser, akkurat som at han "løfter" på hodet sitt og det stikker i underlivet. Støtende smerter.

Skrevet

Jeg var på ul fredag og vet med sikkerhet at hodet er festet. Hun ligger med hendene ved hodet, og jeg kjenner derfor mye liv helt nede i bekkenet når hun beveger på de. I tillegg så presser jo bayen nedover, så det kjennes også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...