Gå til innhold

Heisann spådamene her inne =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt spådd av 2 stk. her inne, den ene så graviditet i februar 2007 og den andre i slutten av 2007. Nå har det seg sånn at jeg skulle hatt mensen for 11 dager siden,men ingen tegn til den enda. Å den har vært ganske så presis ellers. Noen som ser noe på meg nå?

09.07.80

Venter spent på svar=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Det hørtes mystisk ,hm..Og samtidig så får eg VELDIG inn at du er gravid!!! Så no trur eg du blir mamsen til to,he he.Ei jente som ligger å koser seg i magen din.Lykke til vennen.Gjerne du har merka litt og??Klem frå meg

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ så spennende da. Det var du som spådde februar på meg=) Ikke merket noe anna en UTROLIG temperament for tiden. Akkurat sånn var det når lille gutt lå i magen min å jeg ikke visste det enda=) Da må det nok kjøpes en test på mandag tenker jeg. STOOOOOOOOOOR lørdagsklem til deg=) (Hadde vært kjempe gøy om dette stemmer altså)

Skrevet

He he, ja du det tempramentet kjenner eg igjen frå mine svangerskap.Ja, det viser seg at spådom kan forandres på veien!!Må få høyre korleis dette gjekk.Klem

Skrevet

Du skal få rapport på mandag så fort jeg har fått vært på apoteket. Nå får vel ikke jeg sove før mandag jeg da.......kommer til å ligge å kjenne etter noen tegn hehe. Neida får ta det som det kommer,men nei så morro det hadde vært =) Du må ha en fin kveld videre da=) Og takk igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...