Gå til innhold

Kjære nattinatt, har du tid til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble spådd i sommer at jeg skulle bli gravid innen september i år. Jeg ventet men ingenting skjedde, nå håper jeg at noen kan spå meg igjen, det er så spennende.

Det jeg lurer på er om dere kan se om jeg blir gravid og når?

Om det blir gutt/jente? Hvor mange barn vi får? Hvordan eventuelle svangerskap går?

Ellers lurer jeg på økonomi og jobb situasjon fremover.

Jeg født sept 1981

Han født jan. 1975

Kanskje litt mange spørsmål men ta det dere ser da.... Håper selvsagt på svar på alle. Dere er så flinke, på forhånd takk.

bebbis1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Får opp at du blir gravid i desember,med ei jente.Får opp fire stykker på dere.Får berre positivt på svangerskapa dine.

Kva eksakt lurer du på med tanke på jobb?

Skrevet

Jeg skal sende søknad på en jobb på mandag, får jeg denne? Kommer jeg til å skifte jobb? Hvordan blir økonomien vår i framtiden?

Skrevet

Eg får ikkje opp at du skifter jobb enda,at du får den jobben.Men februar fekkk eg sterkt inn på skifte i jobb. Eg får ikkje så store endringer opp på økonomien resten av året, eller først på 2007.Men spør meg igjen om dette seinere du.Klem til deg

Skrevet

En liten ting til jeg finner ikke igjen øreringene mine som jeg likte så godt, de er i sølv med tre steiner som henger. Kan du se hvor jeg har lagt dem?

Skrevet

Det første som kom inn,var ei lita skuff,lyst treverk.Pynte kommode eller kva eg skal sei.Eit vindu inn frå venstre i nærheita.Hm,kan noko stemme?

Skrevet

Ja det kan stemme men ligger de i noe i kommoden? Har en gammel kommode i stua som har et vindu til venstre

Skrevet

Jeg finner de ikke men det ligger noen øreringer i kommoden og det er steiner på disse også, men det er ikke disse jeg savner. Dt er tre steiner(grønn og blå)i de jeg savner kan du se dem?

Skrevet

kan du se hva som ligger i denne skuffen?

Skrevet

var nok de andre eg såg.Var det blanke/lyse på det andre paret??Har du ei viss formeining,,du,har du lett godt på badet?

Skrevet

Ja det er blanke steiner på de som ligger i kommoden, dette er skummelt. Jeg har lett over alt, men det kan hende jeg har oversett noe. Hvor på badet ligger de da og hva ligger de ved siden av?

Skrevet

ei sminkeveske? Kjenner eg er trøtt no,så eg klarer ikkje heilt få inn bilder

Skrevet

Da skal jeg lete på de to stedene jeg har sminkevesker. Tusen takk... Du har mye rett i det du sier så jeg er så glad for at du svarte meg. Kanskje vi snakkes igjen........ God natt

Skrevet

natta vennen.Sov godt.Ja nedi ei lita lomme i veska.Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...