Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Vi bor fremdeles litt trangt når babyen kommer, og kommer nok til å gjøre det kanskje til babyen er 1 år, og har av den grunn lyst til å finne en litt mindre seng enn de vanlig str. og med hjul på. Vi har bare et bitte lite soverom, så jeg kunne tenke meg en liten seng på hjul som jeg kan flytte rundt på ....... Noen som har noen tips??
adelia*termin 18/10* Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 de der stokke kan vel være ganske liten. vet ikke om det er hjul på da
♥ Lolly ♥ Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Vi har anskaffet den Stokke sleepi som blir nevnt over her. Den er veldig liten og nett i miniutgaven og så kan du bygge den ut etterhvert med tilhørende moduler. Den har også låsbare hjul, sånn at den er veldig grei å flytte på. Er som du sikkert skjønner veldig fornøyd med den og håper snuppa kommer til å trives i den når hun endelig finner veien ut
Spring79 Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Sengene fra ikea er litt mindre enn vanlige, madrassmål 55x112 cm istedet for 60x120. Vet ikke om det hjelper dere? Tror ikke de har noen med hjul på, da, men det kan kanskje settes på hvis dere er litt kreative:-) Ellers finnes det jo fine kurver som ikke tar noe særlig plass.
hønepøne;-) Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Jeg har også fundert mye på dette. Vi bor i en kjempeliten leilighet frem til sommeren. Derfor har vi kjøpt en glider-vugge som heter Nicole. Den er kjøpt på barnas hus. Jeg synes den er kjempefin, og skal sette hjul på den slik at vi kan bruke den både i stuen og på soverommet. Den kostet 1499 kr uten madrass og himmel. Du kan se på den på hjemmesiden til barnas hus tror jeg. Den ligner på Sofie-vuggen fra Babydan.
bobby - nr 2 i juli Skrevet 5. november 2006 #6 Skrevet 5. november 2006 Leander har en vugge/kurv som kan henges i taket. Den selges i alle fall på babyshop og på Bebito (Trondheim). Koster ca 1500, tror jeg. Vi har selv dårlig plass på soverommet, og går for en Ikea-seng. De er jo ikke så mye mindre enn vanlige, men litt. Vi skal sette den helt inntil vår seng og ta ned ene siden (må litt snekring til), sånn at ammingen på natten går lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå