Gå til innhold

Flekker og kløe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Undres om det er noen andre som har vært borti det samme som meg. Jeg klør overalt på kroppen i varierende grad, har gjort det en tid. Nå har jeg oppdaget at jeg også har fått 5-6 røde flekker på størrelse med en ert som er bittelitt opphøyd, og tørre, tre av dem rundt halsen. Noen som har vært borti noe liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

titter inn fra 1.tri. Ja, har akkurat det du beskriver. På leggene og på brystkassen.

Skrevet

Hmm,...jeg har klødd mest på leggene, armene og brystet. Har du både flekker og klør på disse stedene? Vært hos lege med det?

Skrevet

ja, har flekker på legger og brystkasse- men det er verst på leggene. Jeg skal på svangerskaps kontroll på tirsdag- så tenkte jeg skulle spørre legen om det da.

Skrevet

Ok. Fint om du kan gi meg tilbakemelding på hva legen sier til det. Liker ikke helt dette. Hvor langt er du på vei forresten? Går det bra med deg ellers i svangerskapet?

Skrevet

Jeg har røde, tørre flekker på halsen, som klør ganske mye til tider. Legen min rådet meg til å kjøpe reseptfri Hydrokortison på Apoteket. Det har hjulpet meg. Flekkene får ikke helt bort, men det slutter å klø så ille. Vet ikke hva det kommer av, men trodde jeg var allergisk mot noe. Men skjønner nå at jeg ikke er alene om dette.....

Skrevet

Hmm, ser ut til å være flere av oss da. Ikke sikkert vi har det samme, men høres jo sånn ut. Pussige greier!

Skrevet

Er bare i 12 uke jeg- så skal egentlig ikke være her inne, men er nå inne å sniker fordi:p Joda, går bra her. Hva med deg?

Skrevet

fikk beskjed om att det var hormonelt og att jeg skulle bruke fuktighets krem;)

Skrevet

eg og har det. på magen og beina og et par på armene... Men legen min påstår det e brannkopper... Ser ut som om typen har blitt smitta og men vanskelig å si mtp at han har små psoriasis flekker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...