Anonym bruker Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 uff det klør mye på magen min idag( rundt navlen).det er så ubehagelig. jeg er i uke 35 og har ikke fått strekkemerke ennå. kansje jeg skal få strekkemerker.noen erfaring???????
♥sjiga♥ Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 andbefaler deg og smøre med en god fuktighetskrem. det lindrer kløen. og så er det deilig og massere magen lett når en smører. hos meg er det mest strekkmerkene som klør. men det behøver ikke bety at du får dem. uansett fuktighetskrem lindrer enormt kløende mage.
Gjest Skrevet 4. november 2006 #3 Skrevet 4. november 2006 Jeg har klødd mye på magen i det siste. Spessielt på undersiden. Jeg kunne ikke se noe for magen er så stor, men begynte å bli ømt etterhvert....tilslutt tittet jeg i speilet og fikk se at det har dukket opp noen strekkmerker der jeg har drivd å klødd mest. Ikke sikkert det er derfor du klør da....
Meg&Lilleskatten Skrevet 4. november 2006 #4 Skrevet 4. november 2006 Huden strekker seg,den blir tynn og ømfintilig...Jeg har klødd som en gal! (Gjør det vell forsåvidt fortsatt) ..Helt fra starten, med ett par mnd. opphold... Å har ingen strekkmerker...blir sinna viss jeg får dem NÅ..13 dager til termin!;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå