Gjest Skrevet 4. november 2006 #1 Skrevet 4. november 2006 Flere som har vonde kynnere mot slutten? Er vel ikke helt på slutten hos meg da, er 36+5 i dag. Men kynnerne er ikke som de var. Spesielt når jeg reiser meg. Det er vel kanskje et tegn på at jeg må ta det mer med ro da...
Nicki_81 Skrevet 4. november 2006 #2 Skrevet 4. november 2006 Er 32+1 i dag og har vært sykemeldt i 3 uker nå p.g.a. vonde kynnere. Det kom nok av stress ja, for når jeg bare fikk ro så ble det bedre =)
Mor til 3 søte små:) Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Har vonde kynnere og har hatt det lenge. Er i uke 39. Jeg venter nr 2 og hadde ikke vonde kynnere i første sv.skap. Når det begynnte å gjøre vondt var det alvor og fødselen igang. Jeg har nevnt dette for legen men får bare beskjed om å ta det litt mer med ro da. Har vel egentlig ikke noen tips borsett fra å prøve å roe tempo litt å se om det gir seg. Du er i hvertfall ikke alene om problemet! Lykke til:)
2- barns mamma Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 hei.er i uke 33 nå ja.og jeg har vert plaget med en del innimellom vonde kynnere i en del uker allerede.det er som de andre her har sagt,ikke så mye å gjøre med enn å ta det litt mer med ro.de blir ofte verre dersom du stresser mye...var ikke særlig plaget av dette i første svangerskap,men nå vet jeg jo hva jeg skal kjenne etter så...kjenner de godt til tider ja..au..au..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå